Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Någon sa till mig ikväll på messenger. :eek: När du får barnet då ska du se till att den äter regelbundet var fjärde timme och det får...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 341
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Ni som skulle ha valt mellan dem, vilken? De 2 vagnarna fick ju båda bra betyg i testet!
Svar
0
· Visningar
1 002
Senast: doglover
·
Småbarn Är det tillåtet att ha barnen placerade inom barnomsorgen på två olika orter inom samma kommun? /Timsetim
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: C_L
·
Gravid - 1år Någon som haft eller planerar? Hur gjorde eller ska ni göra? Vi har nästan allt klart, sambon ska boka bygdegården imorgon och vi har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
10 308
V
Gravid - 1år Någon som vet hur det går för Stallkatten? Hon hade väl BF runt den 20:e jan??? En av "de väntande" som jag saknar här!
2
Svar
26
· Visningar
2 990
Senast: Vaccan
·
Småbarn Dottern är nästan två år, och barnvagnen börjar kännas onödigt "mycket" när vi ska in till stan eller ner till stallet. Har ni några...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Druvan
·
Småbarn barnomsorg till sin lille bebis:cry: Redan !:( Att man ska behöva tänka på sådant "tråkigt" redan, han kom ju nyss ut, min lille...
Svar
16
· Visningar
1 447
Senast: Acses
·
I
Gravid - 1år Jag vet inte riktigt om jag har lagt denna tråden rätt, men jag tänkte att någon av er föräldrar kan svara på min fråga! :idea: Jag...
Svar
5
· Visningar
1 804
Senast: jerseyko
·
Småbarn Min snart 3 åriga dotter har fått vinterkräksjukan. För ca en månad sedan blev hon sjuk, kräkte och hade diaree. Storasyster fick...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: Roheryn
·
M
Övr. Barn Jag och min sons pappa har gemensam vårdnad, vilket jag ångrar i dagsläget. Ända sen vi gick isär så har det varit problem och...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: pernilla_s
·
E
Övr. Barn Sonen är 11 år nu, och har hela skolåldern haft ganska lätt för sig, både i matematik, läsa, skriva mm. Upptäcker nu också att han har...
Svar
10
· Visningar
3 235
Senast: Elviramax
·
Gravid - 1år Jag bytte BM för att jag tyckte att den förra var slarvig, inte kollade upp sånt som skulle kollas och om hon var sjuk eller ledig...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Enya
·
V
Gravid - 1år Jag känner mig jätteosäker och äter nu praktiskt taget inte mycket annat än bröd och vatten i rädsla av att ge Nikki ont i magen. Så...
Svar
13
· Visningar
1 332
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Jag vet att jag läst något, men nu hittar jag inte igen det. Vi har fått svamp :crazy: Så klart att vi skulle drabbas även av det...
Svar
11
· Visningar
2 575
Senast: Brandgul
·
P
Gravid - 1år Jag ramlade utanför en kompis hus på en isfläck. Som tur var ramlade jag på sidan, fick dock ont i knät och händerna som jag tog emot...
Svar
10
· Visningar
1 516
Senast: domino
·
Gravid - 1år Om man har Trygghansas Gravidförsäkring+ den delen som kostar 950:-, får man då ersättning för blodförlust? Jag förlorade 1,6 liter...
2
Svar
22
· Visningar
7 766
Senast: Javan
·
Småbarn Min 4,5 åriga son hör illa på ena örat. Full hörsel på höger men han hörde inte ett enda pip i väönster i dag när det kollades på BVC...
Svar
4
· Visningar
7 541
Senast: Enya
·
Småbarn Vår 1.5 år gamla son är inte direkt stor i maten. Han äter bra när han väl äter men det verkar som han kommit på att han KAN ruska på...
2
Svar
34
· Visningar
6 412
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Vad är den bra för? Antar att olika bolag har olika saker de ersätter, men finns någon att rekommendera som är bättre/ mer prisvärd än...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vet inte om man får starta en sån här tråd men jag gör ett försök. För det första vill jag bara säga hur fruktansvärt ledsen man...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp