Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Nu är jag mamma, ja. Vårt lilla underverk kom 15/3 kl 21.10. 48cm, 3280g (så tänk vilken dunderklump lilla fröken hade blivit om hon anlänt " i tid " :crazy::eek:). Hemma på snabb-permis nu några timmar, hoppas på att bli utskriven från BB imorgon.

19238875.jpg
:love:

Värdesatte verkligen både att ha med kräm, god dricka och att jag åt en stadig frukost så att jag orkade med 14 timmars förlossning :angel:;)
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Vilken underbar liten tös! :love:
Grattis!!
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Ååååååh grattis!!! :love: vad ska hon heta? Och var det så hemskt med igångsättning eller gick allt bra?
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Grattis !!

Har verkligen tänkt på dig och snokat varje dag om du inte lyckats få bebis och tänkt på att informera oss :)

Jättesööööt :love: Och JA jag är avis, jag har hela 24 dagar kvar :mad:
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Ååååååh grattis!!! :love: vad ska hon heta? Och var det så hemskt med igångsättning eller gick allt bra?

Det blev en Ronja :love:

Det gick väl förhållandevis bra.. (jag lever ju... :angel: och fick en ljuvlig dotter) men segdraget. 10 timmar av hanterbara värkar, men utan att det hände någonting alls. Kom in öppen 5 cm och var fortfarande öppen 5 cm efter de timmarna, sen blev det en smärtknäpp och jag krävde epidural... som kom efter två timmar (under vilka jag var nerknarkad på lustgas och knappt kontaktbar.. har aldrig varit med om värre smärta).. under de timmarna hade inget hänt heller.. Ingenting alls... men sen.. från 5cm till 10cm på en timme, sen 40 min krystvärkar, sen Ronja. Nästa gång ska jag ha epidural direkt jag sätter foten på förlossningen :P
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Grattis !!

Har verkligen tänkt på dig och snokat varje dag om du inte lyckats få bebis och tänkt på att informera oss :)

Jättesööööt :love: Och JA jag är avis, jag har hela 24 dagar kvar :mad:

Jag informerade så fort jag kom hem på första permisen.. :) Hoppas din lilla vill komma ut snart :)

Nattpermis ikväll, hoppas på att få bli utskrivan snart, men vikten vill inte vända på min lilla tjej... får lägga bly i blöjan tror jag bestämt :p
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

det var ju ett tag sen vi sågs nu, men ÅH vilken underbar liten sötnos!! :love:
GRATTIS!
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Ronja är ett underbart namn, hade jag bott nånstans där de kunde uttala namn ordentligt hade jag helt klart döpt mitt barn till Ronja. Ja om det inte blivit en Sam såklart. ;)

Jag är också en stark anhängare av epidural. Så jäkla skönt! Då var det ju som en dans på rosor!
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Oh vilken liten sötis! :) Jättegrattis till Påskprinsessan! :banana:
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Ronja är ett underbart namn, hade jag bott nånstans där de kunde uttala namn ordentligt hade jag helt klart döpt mitt barn till Ronja. Ja om det inte blivit en Sam såklart. ;)

Jag är också en stark anhängare av epidural. Så jäkla skönt! Då var det ju som en dans på rosor!

hihi, nej, Ronja hade nog inte passat på en Sam :p
Ja, när jag väl FICK den jäkla epiduralen.. nästa gång ska jag ha den sekunden jag sätter foten på förlossningen, annars får det vara ;)
 
Sv: Frukost innan födsel + tidig bebis (v36+)?

Åh vad söt :love:

Hoppas ni mår bra!!

Hihi, hon tackar för berömmet :love:

Bra men TRÖTTA, såsom kan förväntas.. ;) Ta hand om dig nu, (och njut av sömn och möjligheten att läsa mer än en sida in en bok åt gången... :D!!) snart är det dags för ditt lilla underverk att titta ut, ju!





Tack alla för alla gratulationer :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 032
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp