galenskap med pappan

Sv: galenskap med pappan

Jag hoppas verkligen att familjeterapin kan hjälpa er!

Ang. färgat inlägg så tror jag att alla inlägg där man är personligt engagerad är färgade av ens egen upplevelse. Det betyder inte att man ljuger på något sätt men skulle "pappan" skriva så hade antagligen hans version sett helt annorlunda ut (färgad av hans upplevelse). Det är ytterst få människor som orkar hålla sig totalt objektiva och neutrala i en konflikt. Bara som klargörande!;)
 
Sv: galenskap med pappan

Jag hoppas verkligen att familjeterapin kan hjälpa er!

Ang. färgat inlägg så tror jag att alla inlägg där man är personligt engagerad är färgade av ens egen upplevelse. Det betyder inte att man ljuger på något sätt men skulle "pappan" skriva så hade antagligen hans version sett helt annorlunda ut (färgad av hans upplevelse). Det är ytterst få människor som orkar hålla sig totalt objektiva och neutrala i en konflikt. Bara som klargörande!;)

Jaha okej, du menade så. Jag trodde du menade att jag säkerligen drar på och överdriver haha..;)

Självklart så är nog hans version en helt annan haha, och det skulle vara ytterst roligt att höra den också!:D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 760
Senast: Milosari
·
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 180
Senast: L(i)FE
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 770
Senast: Sesca
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp