Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har precis bakat med barnen, chokladmuffins. Båda stog på stolar och kivades om vem som skulle hälla i vad och vem som vem som skulle...
Svar
10
· Visningar
1 115
  • Låst
Övr. Barn i mailen på familjeliv.se: vill du vara snäll och sluta besöka min frus sida här.. jag har ingen kontakt med någon från skolan...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 677
Senast: Snurrfian
·
B
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick, eftersom jag känner folk här inne, och vill inte att folk ska få veta att, eller ja, ni fattar :p Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
4 446
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Vilken graviditetsförsäkring anser ni är bäst och varför? Jag har inte tecknat än, just för jag vet inte vilken som kan vara bäst...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: fiffigt
·
I
Småbarn Och jag funderar på vad man skall ha för tårta? om man skall han någon alls? Hur gjorde ni, vad hade ni på era smås ettårskalas?
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Excalibur
·
Gravid - 1år Hur vet man om barnet "behöver" napp? Mitt första barn hade aldrig napp eller fingrar trots pappans ihärdiga försök (i england SKA alla...
Svar
11
· Visningar
1 627
Senast: nDian
·
U
Småbarn Jobbar med barn i en småbarnsgrupp. Barnens åldrar varierar från nästan 2 år till 4 år. Har jobbat på andra ställen förut, och upplever...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Linnzan
·
Gravid - 1år Idag har Jonas varit ute & handlat. Han fick ett presentkort (till en barn/babybutik) när han döptes & idag har han som sagt löst in...
Svar
18
· Visningar
1 620
Gravid - 1år Igår var vi på vårt 18-veckors ultraljud - Vilket var jättespännande! Bebis var mycket livlig och hade ingen tanke på att vara stilla...
2
Svar
22
· Visningar
2 749
Senast: amalia
·
Övr. Barn Efter 3 års väntan så har vi äntligen fått en tid för en Neurologtid för Tobias som blev sparkad i huvudet av en häst. Då fick vi åka...
2
Svar
21
· Visningar
2 345
Senast: oz_joj
·
Småbarn Nu är jag faktiskt jätteledsen, sitter här och gråter för mig själv. I dag pratade personalen om att de upplever att det är något som...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: elmelts
·
T
Gravid - 1år Brukar ha en "period" på 28 -29 dagar, aldrig mer eller mindre. I snitt ligger det på 28 dagar. Jag har nu de 3 sista dagarna haft...
Svar
13
· Visningar
2 551
Senast: Tjej79
·
Småbarn Min son är nu 16 månader och min mage hänger, putar ut och ser hemsk ut i mina ögon. skäms över att visa den för någon, den har inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 641
Senast: RIA
·
Småbarn Det började på hans 3-årsdag, då han helt plötsligt räknade till tio. Alldeles av sig själv..... Ett par veckor senare sa han...
Svar
10
· Visningar
2 405
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Som frågan i rubriken; hur delar ni uppföräldraledigheten? Är det bara du som mamma som är hemma eller delar ni på den? Hur länge och...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 904
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Min lilla snurra är helt igentäppt i näsan, vi är jättesjuka båda två och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Hon sover dåligt...
2
Svar
21
· Visningar
4 548
Senast: Acses
·
L
Övr. Barn Jag är jätteorolig för min allt för snälla tonåring som bara sitter hemma med oss. Han ringer inte kompisar, vill inte hitta på något...
Svar
10
· Visningar
5 410
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år :confused: Jag är gravid med första barnet i vecka 22 och mina bröst läcker som sjutton. Jag har varit på ultraljud och det ska inte...
Svar
9
· Visningar
3 421
P
Gravid - 1år Jag har bestämt mig för att prova TENS som hjälpmedel på min förlossning. Den borde komma nu i veckan. Nu undrar jag o någon haft det...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: valborg
·
Övr. Barn Min sjalgarderob utökades med en sele idag, Manduca petrol :love::love::love: Jag älskar den redan och Von dregel verkar jättenöjd med!
Svar
13
· Visningar
1 048
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp