Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ni som gjort det här, planerat eller akut, hur var det? Hur gick det till? Planerat eller ej? Ska ev sättas igång på måndag (som...
2
Svar
37
· Visningar
3 226
Senast: Prinsemannen
·
Övr. Barn gissa hur chockad jag blev över den frågan - och stolt!!:love: (ni som träffat min son vet ju hur knepig han är med maten) det började...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: emma74
·
Gravid - 1år Emil har mer & mer gått över till puré och gröt nu, han vill knappt ens ha ersättningen längre sedan vi börjat ge honom mat. :crazy: Men...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: Clintan
·
M
Gravid - 1år En bekant till mig berättade idag att hon är gravid, kul såklart men det var inte planerat. De har bestämt att ha kvar barnet :). Båda...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: squirlett
·
J
Övr. Barn Ja vare sig vi vill eller ej så kommer våra små hjärtan börja röka och supa:eek::mad: Idag såg jag min dotters kusin, som är 14 år, stå...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 258
Senast: BeastieBabe
·
Småbarn Sol är ju otroligt härligt att vara ute och njuta i! Men ögonen mår kanske inte så bra av solens starka ljus och så reflektionen från...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Trygg
·
E
Övr. Barn Frukost? Det är ju helt hopplöst att få barnet att äta på morgonen och jag undrar hur andra har löst det hela? Matsäck till skolan...
Svar
17
· Visningar
1 931
Senast: mylan
·
Gravid - 1år Fler som får eksem / skavsår mellan benen och är gravid? Vad gör ni åt dem? Hur kan man underlätta dessa? :confused: De svider ju...
Svar
3
· Visningar
1 566
Senast: mylan
·
Övr. Barn Är det någon härinne som vet om jag kan få exsem p.g.a allergier? Min systerson har exsem i armvecken (vilket är rätt normalt för barn...
Svar
5
· Visningar
3 542
Senast: Lea
·
E
Gravid - 1år att jag har en alldeles nybakad bäbis i min mage. :banana::bump::banana::bump::banana::bump:
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: emjo
·
Gravid - 1år 18/3 fick vi vår andra son, Edvin som är lillebror till Alfred drygt 2 år. Var beräknad 16/3 och var dunderförkyld typ sista veckan...
2
Svar
25
· Visningar
2 022
Senast: fiffigt
·
Småbarn Vår son blir två år om knappt en månad. För några månader sedan fick vi passa på att njuta de få gånger han kunde tänka sig att sitta...
2
Svar
22
· Visningar
3 141
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Är det Ok i samband med graviditet? Köpte ett rör igår och tog en tablett - Men hade ingen tanke på om det var bra eller ej! Dock så...
Svar
6
· Visningar
1 933
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Jag har just fått tid för igångsättning. Nästa onsdag (då är jag i v 38+0) kommer det att ske :eek: Jag har ju fortfarande en vecka att...
2
Svar
37
· Visningar
6 864
Senast: ÅDI
·
B
Gravid - 1år Jag är nu 29 år och känner absolut inget sug efter barn. Jag kan gott tänka mig ett helt liv utan barn faktiskt. MEN det håller min...
2
Svar
30
· Visningar
4 155
Senast: Skumbananen
·
Gravid - 1år Li 5 månader har sedan en tid (okej, mer än halva sitt liv) tagit sig fram, korta sträckor, på egen hand. Det har vart lite bökigt och...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 215
Senast: TinyWiny
·
B
Gravid - 1år Så här är det. Jag är i 9:e veckan och jag har börjat blöda lite. Typ som lätt mens. Har även kännt en smärta som liknar mensvärken. Är...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Blir lite irriterad när barn som går i trean springer runt med mobiler i skolan, förstår inte vitsen eller är det jag som inte är...
Svar
9
· Visningar
1 266
Senast: Brisa
·
P
Gravid - 1år Vart har ni köpt detta? Jag har ingen lust att lägga ut mellan 300-500 kr per uppsättning på de som finns med laban, mumin m.m. Dessutom...
2
Svar
21
· Visningar
5 655
Senast: Piffelina
·
C
Gravid - 1år Ibland är det lätt att stanna i det negativa, och om man (Jag) har haft många dåliga upplevelser vad det gäller sjukhus, läkare och...
Svar
13
· Visningar
1 579
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII
  • Brist på empati

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp