Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag är på jakt efter en 'gubbkeps' som är rutig, grå eller brun med ljusrosa i baby/barnstorlek, typ 4 månader och uppåt.. Tradera...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: domino
·
Gravid - 1år Såhär en vecka efter förlossningen har man så smått börjat landa i sin nya roll. Det finns dock mycket tankar hos mig, som jag helt...
Svar
18
· Visningar
1 650
Senast: Mitten
·
B
Gravid - 1år Hur gör/ gjorde ni när ni ville sluta amma era barn? Hur kändes det i brösten? Jag och pappan har varit borta på en liten weekend till...
Svar
13
· Visningar
1 831
Senast: chrysler
·
Småbarn Om det står "Avsedd för 1 barn på max 25 kg", menar dem då att barnet kan väga upp till 25 kg i den vagnen/sulkyn, eller att maxlasten...
2
Svar
20
· Visningar
2 521
Senast: doglover
·
Övr. Barn och andra viktiga siffror! Har ni lärt er era barns personnummer ännu? Alt. make/maka, sambo etc ? Dotterns nr lärde jag mig på...
2
Svar
23
· Visningar
2 272
Senast: elmelts
·
S
Gravid - 1år Okej, nu har jag tänkt på det här med tygblöjor ett tag. Men jag har ingen aning om hur det fungerar, alls.. Kan någon snällt...
Svar
15
· Visningar
1 484
Senast: skogstomten
·
Gravid - 1år Arvid har totalt börjat rata gröt och pure nu, + bröstet. Det är bara ersättning som gäller. Jag blir inte klok på honom, från att ha...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: jerseyko
·
M
Övr. Barn Liten fråga... Har en arbetsgivare rätt att kräva att få veta hur många föräldradagar man har kvar att ta ut?? EN kompis till mej...
Svar
11
· Visningar
3 303
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Som nybliven mamma har jag blivit överöst med böcker och tidningar om barn från vänner och bekanta. I en av dom; Vi föräldrar - Barn i...
2
Svar
24
· Visningar
4 102
Senast: ÅDI
·
Gravid - 1år Har jag läst. Men när många av oss föddes var ju inte ultraljud särskilt utbrett, så våra BF kan ju inte ha varit speciellt säkra? Står...
Svar
18
· Visningar
6 814
Senast: skogstomten
·
Småbarn Hur vanligt är det att ungarna börjar tappa tänderna strax efter att de fyllt 5 år? Har alltid hört att man tappar sina 1:a tänder i...
Svar
10
· Visningar
4 431
Senast: mylan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag känner inte för att starta en tråd för att visa upp min bebis. Men jag vill ju gärna visa upp henne lite i alla fall, även om hon...
93 94 95
Svar
1 894
· Visningar
111 678
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Är det någon som har något spännande förslag på vad man kan göra på Förskolans Dag? Hur firas det på "era" förskolor? Nyfiken!
Svar
11
· Visningar
15 182
Senast: Armani__
·
A
Gravid - 1år I dag har vi haft UL och allt såg bra ut förutom att den hade en vätskefylld blåsa i buken, de trodde först att det var en förstorad...
Svar
14
· Visningar
2 067
Senast: squirlett
·
Gravid - 1år Okej det här undrar jag över! Jag blev anställd den 1/1-08 och har 6 mån provanställning. Men från vilken dag räknar man att man får...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Åkte igår in till Huddinge sjkh eftersom jag fått en känsla i magen att ngt kanske var fel o ville kolla att allt var bra m bäbis i...
2
Svar
34
· Visningar
6 192
Senast: AnnaKarinA
·
Gravid - 1år GNÄLL :mad::cry::smirk: Varför bara dela föräldrapenning rättvist? Varför kan inte pappor få havandeskapspenning? Jag vill att min...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: elmelts
·
Gravid - 1år Känns som om jag stoppar tutten i munnen på honom så fort han säger bä. Och nu har han inte ätit på jättelänge och bara sover och sover...
Svar
17
· Visningar
1 320
Senast: havreflinga
·
M
Övr. Barn Jag har problem med att få min tid att räcka till. Vill så mycket men hinner så lite. Behöver säkert lite bättre planering men hur...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 459
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år ja, det är så att jag sitter med ett antal frågetecken, och här verkar ju dom flesta vara hjälpsamma så jag kan väl passa på att fråga...
Svar
12
· Visningar
7 787
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar

Tillbaka
Upp