Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag pratat med min pojkes bästis föräldrar. Det barnet är bjudet, men vill inte gå utan min pojke så hans föräldrar ska ringa och meddela detta, samt höra sig för lite om varför det blev så här. Nöjer mig med det så länge.
Tycker att du är FEG som "nöjer" dig med detta. Det är ditt barn det handlar om, det var ditt barn som blev ledsen och du som blev upprörd (fullt förståeligt).
Varför låter du fegt någon annan ta din konflikt?
Är det inte bättre att med egna öron få höra vad det hela handlade om egentligen? Det är ju faktiskt inte helt omöjligt att det föreligger någon form av missförstånd.
Jag hade inte kunnat släppa detta innan jag fick en förklaring i alla fall och det vore ju verkligen trist om det hände igen dessutom.
Du har fel. Jag är inte feg. Speciellt inte vad gäller att göra bästa möjliga för mina ungar. Men resonerar uppenbarligen inte likadant som du.
Nä...DET har vi redan konstaterat; att du inte resonerar som jag. Intressantare vore att får veta HUR du resonerar i just detta fallet.
VARFÖR vill du inte själv ringa till berörda föräldrar?
Haha...just DET skulle nog inte bli problemet, eftersom jag inte skulle drömma om att skälla ut någon, om jag nu skulle ringt
Men usch! Vad gjorde ni istället den dagen då? Hade ni kalas en annan dag? Sicket trauma innan hon fick veta varför...
Jag hade själv aldrig uteslutit en person om det inte varit just en "demolition type". Kanske hade även den bjudits om jag haft vuxen back-up och inte haft kalaset hemma utan i skolans matsal osv. som vi kan ha.
Öhm var det inte kosmostanten som svarade tråden?
Visst ville jag i samband med mitt första inlägg platta till föräldrarna till födelsedagsgossen.
Men tråden gav ju en inblick i mig själv, lite tankearbete, hur ska jag gå tillväga om detta skulle drabba mig och de mina.
Och nu är ju allt redan undanstöket, vad är då idén att ringa nu, efteråt.