Mjukstart eller vänta med dagis?

Sv: Mjukstart eller vänta med dagis?

Det enda negativa som jag ser i det hela nu är att sambon inte får den kompletta "föräldraledighets"-upplevelsen. Jag både tycker synd om honom och är avundsjuk. Jag hade gärna jobbat typ 20 % och varit med gullungen resten av tiden :love:.

Ni kan ju låta pappan sköta inskolningen själv. Det kan vara ett sätt att stärka deras relation.

Sv: Mjukstart eller vänta med dagis?

Det ska vi absolut göra! Det passar bra att han är hemma så mycket då , han får ju ta alla sjukdomar som jag gissar at dagis innebär. Skönt att hinna med lite sånt innan båda föräldrarna är tillbaka på jobbet.

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 202
Senast: lundsbo
·
Småbarn Jag fick mitt första barn i november -18 och har varit mammaledig sedan dess. Jag och min man har hittills varit hemma hela denna tid...
2
Svar
23
· Visningar
4 561
Senast: ako
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 722
Senast: Fraegd
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka