Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år ska laga lite mat o blev så himla sugen på att panera fisk...:d har alaska pollok utav Sej hemma... men hittar inte mina "fiskpapper"...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år Väntar som en del vet tvillingar. På undersökning idag så säger barnmorskan helt plötsligt "äter du verkligen som du ska? Man kan inte...
Svar
12
· Visningar
3 258
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Hampus är tydligen en liten torris. Men nu i vinter har han fått rejäla torrexem både på låren och vaderna...alldeles torrt och ojämt...
2
Svar
23
· Visningar
5 495
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Är det någon som har ett bra tips på en sida där man kan hitta namn? Vet att min mamma har en bok som heter något med "Vad ska babyn...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Lite nyfiken på hur ni inreder era baby/barn rum. Vilka saker blir viktiga för er förutom spjälsängen? Om ni har trångt om utrymme...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 170
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Ahhh..... har ju BF på fredag.... Vart sjutton har dessa 9 månader tagit vägen??? Kände i morse när jag vaknade att jag har molande...
2
Svar
30
· Visningar
2 393
Senast: Bollen
·
Småbarn Emma 3 år kan hela alfabetet!!:love:
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Jag har gått över till att i princip amma helt och hållet nu, från att enbart pumpa och ge ersättning som vi gjorde till att börja med...
Svar
15
· Visningar
6 348
Senast: miss_kala
·
Övr. Barn Hej! Tänkte bara höra med er föräldrar vad ni förväntar er att era barn ska få med sig från mellanstadiet när det gäller...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Ge mig alvedon eller nåt! NU! Har haft värk i rygg och höfter till och från sedan 12.20 i natt:crazy: Dock lyckades jag somna mellan...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Mirre
·
Småbarn Ja, som rubriken lyder alltså. Är det helt idiotiskt att ens tro att man skall få ihop ekvationen småbarn+häst+heltidsjobb utan att...
Svar
18
· Visningar
3 145
Senast: Moffsan
·
M
Småbarn vi e inne på dag 9 och vi lämnar vår son på dagis men efter ca 2timmar så ringer dom och det ända han gör e att han e arg och gråter...
2
Svar
24
· Visningar
4 008
Övr. Barn Varken BVC eller läkare kan förklara varför Loke har "knottror" på kinderna. Hormonplitorna borde ju vara försvunna. Det ser ju ut som...
2
Svar
38
· Visningar
5 405
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Jag vill inte leka med grannens barn!!!!! :mad: Bara för att jag tycker om mitt eget barn och leker med henne så vill jag inte ha andras...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 674
Senast: Hoppla10
·
Gravid - 1år Ibland känner jag inte för att snacka om graviditeten med kreti och pleti, tex diverse mer eller mindre avlägsna kollegor och andra...
2
Svar
32
· Visningar
3 187
S
Gravid - 1år Hej! Är här i hemlighet under ett nytt alias :cool: då jag vill vara helt anonym i den här frågan. Testade positivt grav test förra...
2
Svar
20
· Visningar
3 382
Senast: NeverEver
·
T
Gravid - 1år Liten uppdatering till denna tråd; Fick mensen på eftermiddagen, dag 31 i cykeln. Dock inga direkta mens smärtor som jag brukar att...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: jerseyko
·
D
Gravid - 1år ...specielllt inte efter jag ridit.. Det gör så för benat ont spciellt ovanför "musen"! Är det foglossningar? jag trodde inte jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: jerseyko
·
S
Småbarn Jo jag kan ju säga att min kompis lillasyrra stoppade min kompis mobil i blöjan och sket!:rofl::p(Skadeglädje) Och när vi hittade henne...
Svar
12
· Visningar
1 167
Senast: spooky
·
Småbarn Behöver lite råd fast jag anar vad ni kommer att svara:smirk: Jag jobbar 70%, studerar 50% på distans. Har en tvårig son och en häst...
2
Svar
27
· Visningar
2 385
Senast: chilling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp