men du verkar ju inte må helt bra/tycka att det funkar som det är nu heller. Kan du inte skriva en prioritetsordning vad som måste finnas och vad som skulle kunna förändras. Logiskt sett så kommer djuren längre ner på listan av de saker du har räknat upp, du har en familj, du måste kunna försörja den och ni måste ha nånstans att bo, detta går inte att plocka bort.
QUOTE]
Antar att du har rätt. Grannen har en medryttare som börjat rida lite hos mig med, sak samma som att ja får två hästar ridna på samma gång = mycke tid insparat. Funderar allvarligt på att skicka iväg unghästen på inridning och inkörning, finns ett par problem bara. Hästen går inte att lasta, hon litar nästa bara på mig då hon var helt totalt ohanterad när hon kom hit, hade aldrig ens haft grimma på sig!!!! Hon va 3år när hon kom..... Dessutom vet jag inte riktigt var jag ska skicka henne då hon är ardenner, skulle ju helst vara till någon som lär henne brukskörning med.
Jobbet är då tyvärr av den sorten att de e lite säsongsbetonat så de blir mer jobb vår, sommar och höst och lugnt på vintern.