Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Jag bara måste få gnälla av mig. Jag har ingen lust att vara gravid längre. Jag är sjukskriven pga foglossning sedan tre veckor...
2
Svar
24
· Visningar
2 266
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år har varit på efterkontroll efter förlossningen? Jag har det inte. Hörde att det inte var speciellt ovanligt, runt hälften struntar i...
2
Svar
32
· Visningar
2 798
Senast: boccia
·
Småbarn Hej på er. Som rubriken lyder. När ska man sluta med välling i nappflaska?
Svar
19
· Visningar
7 664
Senast: fjolltroll
·
Övr. Barn Känslan av att få en funktionshindrat barn... "Välkommen till Holland" av Emily Pearl Kingsley Det känns så här... När du...
Svar
18
· Visningar
2 366
Senast: TinyWiny
·
S
  • Låst
Övr. Barn :rofl:Jag älskar att se på foto så .. In med dom bara :D:p Så visa era guldklimpar:love: Visa oxå bilder när ni var barn :D:devil...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Snurrfian
·
A
Gravid - 1år Nu börjar smekmånaden ta slut och det är dags att se vardagssysslorna i vitögat. När tyckte ni det kändes ok att börja mocka (halm) igen?
Svar
14
· Visningar
2 281
Senast: åke
·
Övr. Barn Squirlett & Jason kom förbi idag.. Jason hittade ganska snabbt en katt.. ..och den här kunde man ju klättra på!:)...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Calazirya
·
P
Småbarn Dottern har nyss fyllt ett år och fick en potta i födelsedagspresent. Hon tycker den är jättefin och sitter gärna på den när jag själv...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: ameo
·
Småbarn Har en fyra åring som inte är sig själv. Han har hela tiden sedan han varit liten haft lite krånglig mage. Hade väl igentligen lagt...
Svar
3
· Visningar
2 792
Senast: Mynta2
·
I
Gravid - 1år Har förvärkar/värkar(?) med ca 6-8 min mellanrum sen ett par timmar tillbaka. De gör ont men inte jätteont. Det som förbryllar mig är...
2
Svar
34
· Visningar
2 957
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Blir snart galen på HUR tillverkarna sätter storlek på blöjor. Stl 4-9 kg kan vara endera för små, eller sitta ganska ok. Stl 9-18 kg...
Svar
16
· Visningar
3 815
Senast: Mynta2
·
Småbarn Nu ska snart min minsta börja på dagis. En sak vi funderat över är hur det ska gå att kombinera det med mitt jobb som djurskötare. Man...
Svar
7
· Visningar
1 791
Senast: Mustasukka
·
Gravid - 1år Imorgon har jag ultraljud, och jag har såklart lyckats tappa bort lappen där det står all information. Är det något särskilt man bör...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: Spirit
·
P
Övr. Barn Jag har nu min lillasyster och min brorsdotter boendes hemma hos mig. Mamma ligger på sjukhus. Jag undrar lite om ni kan ge lite olika...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: lillamy73
·
A
Gravid - 1år är det nån som ha en sån vagn?? hur är den??
Svar
3
· Visningar
1 418
Senast: jle
·
N
Övr. Barn Igår var nog min jobbigaste och en av mina lyckligaste dagar på samma gång. För 1 år sen så fick min dotters far för sig att vilja ha...
Svar
12
· Visningar
1 607
Senast: nDian
·
C
Gravid - 1år Vet att några eller ngn har länkat till en sida där man kan göra ett kul test på vilket kön barnet kan bli om man blir gravid en...
2
Svar
22
· Visningar
2 729
Senast: IrpaSnirpa
·
A
Övr. Barn Min son blev 18 nu i februari. Plötsligt går såväl studiemedel som underhåll direkt till honom. Ska han nu ha det i rena fickpengar? Det...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
22 079
Senast: andrisi
·
A
Övr. Barn Låter kanske konstigt i rubriken, men jag behöver lite peppning. Sonen är snart 14 månader och hans pappa är föräldraledig. Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 247
Senast: Mustasukka
·
A
Övr. Barn Skriver under anonymt nick. Följande har hänt: Sambons syster har ett barn på snart 2 år, själv är hon 25 och har drogproblem. Sen...
Svar
7
· Visningar
1 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp