R
Rizto
Sv: kan jag?
Puttar lite för jag är nyfiken på hur det blev?
Puttar lite för jag är nyfiken på hur det blev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det går ju inte att blåsa ut magen nere och hålla in den uppe, om du förstår vad jag menar?
*super duper nyfiken*
självklart så behöver det inte betyda att ja inte skulle kunna plussa på urin, men det var bara något jag drog upp som en "grej"
Jag har ju som sagt testat med vanliga test ca 11 ggr kanske om min räkning går ihop rätt och samtliga har varit neg.
Nog ser det ut som du är gravid allt *vill veta*
Men det kan även blisådär av en cysta. Hade en sån förut och såg verkligen höggravid ut (mycket större då än jag är nu i v 38. Syns knappt på mig nu att jag är gravid)
Fast då var den cystan väldigt stor också. (10½kg)
hon skrev att de varit negativa..
TS var är du???????
förlåt att det tagit tid för mig att svara eftersom min dator pajjat sp har jag inte haft någon möjlighet. nu har jag tvingat sambon att ta med sin jobbdator hem!
Jo jag var gravid men, det finns alltid ett men när det gäler mig Barnet var dött tråkigt nog men magen hade fortfarande växt och producerat fostervatten.. låter konstigt jag vet men så var det dom på ks sa ialf.. Har genomgått líte olika behandlingar så nu ska det vara ok igen..
tråkigt tråkigt men som de säger de är livets gång..