det snurrar i huvudet!

Sv: det snurrar i huvudet!

Grattis! :bump:
Du ska se att allting ordnar sig med hästen.
 
Sv: det snurrar i huvudet!

Grattis! :banana:
Självklart kan familjen få veta även om man är anonym här sålänge!
 
Sv: det snurrar i huvudet!

Tack så mycket alla!

Ja konstigt känns det och det lär nog göra det ett tag. Jag jobbar på en förskola med små barn och har länge kännt att det "räckt till". Många tankar snurrar såklart i huvudet men nu ser jag mer fram mot det! Hästen kommer finnas kvar när jag känner mig redo!
 
Sv: det snurrar i huvudet!

Grattis!! :bump:

Jag har också nyligen testat positivt på grav.test. Ska på första samtal/hälsokontroll på fredag. Borde få i oktober, är 29 år.

Vi lär väl hänga här i "väntans tider" i oktober :D !
 
Sv: det snurrar i huvudet!

Grattis själv!

Ja det får vi göra! När jag ringde i dag och bokade tid så frågade bm om första dagen på senaste mensen. Pinsamt så har jag ju ingen aning om när det var alls:o Kanske mellan jul och nyår... Men hon är nog van vid att det finns fler som inte har störtkoll.

Kul med någon som ska ha ungefär samtidigt!! :)
 
Sv: det snurrar i huvudet!

JÄTTEGRATTIS!!!! :banana::banana::banana: (även om jag vetat om det ett litet tag! ;) ) Sambon hälsar och grattar jättemycket han också!

Du ska se att det löser sig med hästen! Du får väl annars skicka honom till mig så rider jag honom åt dig. ;)

Slappna av nu och NJUT av att bli mamma!

//Alice
 
Sv: det snurrar i huvudet!

Tack! Ja det kommer lösa sig på ett eller annat sätt! Har fått tag på en tjej i stallet som kommer agara "kamikazepilot" och hoppa upp på honom och rida lite för att kolla dagsformen åt mig så att jag kan rida så länge som möjligt! :love:

Och blir det panik så får du göra honom till hoppstjärna:angel:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 818
Senast: gulakatten
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 861
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 903
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp