Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har upptäckt när jag besöker familjer och då till största del barnfamiljer att det serveras saft till maten, både till lunch och middag...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 651
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn När började ni pott-träna era små? Pojken min är 15 månader nu o bara häromdagen slog det mig att det kanske börjar bli dags att...
Svar
19
· Visningar
2 017
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Idag hade vi en inte jättekul diskussion om vem som skall betala deras mat när de är ute och reser (utan mig). För mig är det självklart...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 089
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Arvids pappa vill vara pappaledig 2 dagar i veckan. Hur lång tid i förväg måste han säga det till sin arbetsgivare?
2
Svar
26
· Visningar
2 196
Senast: Amandas
·
Övr. Barn Har ni sett denna! http://www.youtube.com/watch?v=W95Y8hNQiH8 Fantastiskt!:rofl:
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Saybia
·
A
Övr. Barn Skriver under anonym nick då det är ett lite känsligt ämne.. Jag och min älskling, tillika pappa till mitt väntade barn, har på...
Svar
17
· Visningar
1 649
Senast: Kat
·
K
Övr. Barn Betygen sjunker i skolorna i samma takt som stöket ökar, förskollärare som arbetat inom omsorgen i flera deccennier berättar om hur...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 661
Senast: Invinciblestables
·
P
Övr. Barn Detta är nu tredje dagen som jag har hög feber, hosta och snuva vilket gör att jag inte äter något. I lördags var första dagen som jag...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: boccia
·
J
Övr. Barn Såg en reklam om pampers blöjor o så sa dom att dom va rekommenderade av astma o allergi förbundet.. Blev lite fundersam. För från...
2
Svar
34
· Visningar
6 102
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Barn Hur gör ni när ni får er telefonräkning (fast telefon) och ser att den är på ett ANTAL 100 kronor mer än vanligt? Vi har telia och när...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 942
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn jmaZKMK XV,MJKOO+OI,IIOLKOJ-
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Stämmer detta: Det innebär att ägget fastnar i äggledare istället för livmoder? Gör du ett gravtest så kommer du plussa som vid...
Svar
17
· Visningar
12 339
Senast: Kattennizze
·
C
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1961121.ab Det ska vara kvinnor för att få en sån här behandling.:crazy: 20 stick är väl...
Svar
14
· Visningar
1 230
Senast: ginnies
·
P
Övr. Barn Vart kan jag se vilket år den är tillverkad? På baksidan är det olika årtal och månader som är uppspaltat, allt mellan 98 till 07...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Men hur? Tänkte göra något av texten till Sonja Aldéns "Vila tryggt" Den är ju så fin!:love: Tanken är att den ska sitta i barnrummet...
Svar
13
· Visningar
3 653
Senast: bananabambi
·
K
Övr. Barn hej är mamma på 36 år HAR STOR PROBLEM MED MIN TONÅRING hon går ej i skolan och vi har varit i kontakt med skolan så det är inget...
2
Svar
33
· Visningar
3 070
Senast: FriidaB
·
Övr. Barn Von Dregel satte sig själv upp idag:banana::banana::banana:, tyvärr var hans mamma seg så kameran hann inte fram - det blir så när hon...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Till bebis. Vf ska man ha det? Jag har det nu, bara för att jag är petig. Jag vill inte ha en viss typ av kläder till min son, men...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: doglover
·
E
Övr. Barn Dottern (snart 16 år) har senaste tiden börjat prata om att hon vill pierca sig i naveln. Hon undrade vad jag säjer om det. jag svarade...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 757
Senast: Bettan_G
·
Övr. Barn Har ni såna? Ni vet såna där man skriver i massa saker om barnet, sätter in foton osv. Är på jakt efter en sån nu, hur ser era ut...
Svar
13
· Visningar
3 054
Senast: Minta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp