Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A:et spelar inte så stor roll, men D-vitaminerna är viktiga för kalciumupptaget och -omvandlingen = jätteviktigt för skelettet. Det är inte ovanligt med D-vitaminbrist här uppe i solfattiga norden.
gröt är inte gott!
Du får göra som mina bröders far, han har en lapp på kylskåpsdörren där det står glöm inte AD-droppar... Det är bara det att bröderna är 19 år idag och har garanterat inte ätit AD droppar hos honom sedan -91... Det var en som påpekade det för några år sedan och fick till svar att det kan vara bra att ha för ev barnbarn...Jag kom på en sak till, jag glömmer AD-dropparna !
Du får göra som mina bröders far, han har en lapp på kylskåpsdörren där det står glöm inte AD-droppar... Det är bara det att bröderna är 19 år idag och har garanterat inte ätit AD droppar hos honom sedan -91... Det var en som påpekade det för några år sedan och fick till svar att det kan vara bra att ha för ev barnbarn...
skönt att höra att mammor är mänskliga
klok dotter du har...
Du får göra som mina bröders far, han har en lapp på kylskåpsdörren där det står glöm inte AD-droppar... Det är bara det att bröderna är 19 år idag och har garanterat inte ätit AD droppar hos honom sedan -91... Det var en som påpekade det för några år sedan och fick till svar att det kan vara bra att ha för ev barnbarn...
Idag finns det ju oljebaserade ad-droppar man inte behöver ha i kylen . Såå mycket lättare att komma ihåg när man kan ha dem ståendes vid blöjorna!