Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju lätt att förstå att någon inte vill ha migrän....jag kan inte ta min migränmedecin vid graviditet samt amning
för mig äar det inte attraktivt att ha ett barn som suger på mitt bröst,
De mammornas barn kanske har pappor som också vill ta del av sina barns uppväxtEn av mina kompisar som är BM är allvarligt oroad över hur blivande mammor mest är intresserade av 1, hur snabbt de kan börja på gymmet. 2, hur snabbt de kan börja jobba.
De mammornas barn kanske har pappor som också vill ta del av sina barns uppväxt
Ser inte amning som ett hinder för att pappan skall få en bra och likvärdig anknytning till barnet, faktiskt. Eller ens att jag måste lämna huset.
Ser inte amning som ett hinder för att pappan skall få en bra och likvärdig anknytning till barnet, faktiskt. Eller ens att jag måste lämna huset.
jag är gravid i 4.5 månad och jag precis som du hatade tanken över att min kropp skulle förändras, och gör det även idag VILL IIINTE!
.
Jag vet orättvist är det
Det skrev jag aldrig heller utan det handlade om mammor som vill träna eller jobba.
http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=10201121&postcount=83
Mmm ha ha jag har nog mest migrän av absolut ALLA jag har hört tals om, jag har tom särskilt högriskskydd från försäkringskassan.
Måste vara helt ok att bara ha en gång i månaden, det skulle manju faktiskt kunna leva med!
Ja ord är till för att tolkas och så ammar ju de flesta inte så länge som du gjort. När mina barn föddes rekommenderades att barnen skulle ammas ett halvår bara som exempel. Och alla helammar ju inte så länge heller vilket gör att man kan både jobba och amma.Jag menar att det kan vara mycket svårt att få till en väl fungerande amning om man för tidigt börjar vara borta längre stunder från barnet och introducerar flaska. Mest som en allmän reflektion.
Eller vänta, mu fattar jag! Är lite trögtänkt och insåg att man ju kan tolka inlägget om träning och engagerade pappor på ett annat sätt än jag gjorde.
Gällande amningen är det inte attraktivt för mig, jag kan inte ta min migränmedecin vid graviditet samt amning och jag har anfall var 4 dag ungefär som sitter i tre dagar, för mig äar det inte attraktivt att ha ett barn som suger på mitt bröst, jag lovar o svär att jag kan ge den närhet precis som barnets pappa kommer att göra utan att amma.
Jag vill försöka ge den amningsmjölk i början, allt är väl bättre än ingenting, det är inte bara för mina tuttars utseendes skull men ja ghymlar väl inte om att jag inte vill ha upp och ner vända vägkoner direkt.
Det komemr inte vara några problem, de har inte ändrats än och jag är halvvägs så om ni säger att om man klarat sig hitintills så är det väl grönt o ni kan helt sluta oroa er.
Behöver jag tillägga att jag innan graviditet hade 75DD eller 75 E i storlek och till min späda kropp är det jobbigt med större/tyngre.