Pappan vara föräldraledig

Sv: Pappan vara föräldraledig

Jag blir lite nyfiken på vem du är, bor du i närheten av lycksele månne?

Arvid är lik sin pappa, väldigt mycket

Min kompis känner tydligen till din karl (hennes syster och hennes karl har bott i Lycksele) och hon sa att hon tyckte Arvid var väldigt lik sin far iallafall.

Undrar om det är ett bevis på att man sitter för mkt vid Buke när man börjar drömma om andra bukare.
(Jag gör det jätteofta! :eek: )

Hm, alltså, menar du Amandas nu, eller någon annan? Mattias har ju t.o.m bott i Vilhelmina! :D

Jag blir lite nyfiken på vem du är, bor du i närheten av lycksele månne?

Arvid är lik sin pappa, väldigt mycket

haha jag är inte särskilt mycket att vara nyfiken över. Jag bor inte i lycksele utan jag brukar vara i vilhelmina mer elr mindre hela tin, min sambo kmr där ifrån och vi flyttar tillbaka dit snart! Anledningen till att jag frågade var just för att jag bara är allmänt nyfiken, han är så fruktansvärt söt arvid! Men när jag väl såg bilden på din gubbe så undrar jag inte om jag sett honom någonstans eller så har han möjligtiv en dubbelgångare :) iofs så är jag rätt duktig på att tycka folk är lika :p

/A

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 637
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 973
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 453
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Ok, jag har läst och läst och undrar om jag är dum i huvudet. För att jag ska kunna få ut föräldrarpenning måste jag anmäla...
Svar
7
· Visningar
691
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama