Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Övr. Barn Jag har en blivande sexåring här hemma som varje dag klagar över "ont i magen" sen några månader tillbaka. Först trodde jag det var...
2
Svar
21
· Visningar
18 033
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Någon som hört om ett fall där ett litet barn blev bortfört (misslyckades dock och barnet är tillbaka hos sina föräldrar) under ett...
2
Svar
23
· Visningar
9 421
T
Övr. Barn Visste inte alls vart jag skulle lägga den här tråden eftersom den handlar om både barn, hundar och katter. Min kille har en...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 188
Senast: Tjalfe
·
Övr. Barn Vilket är ert bästa köp till bebisen/barnet? Till Stina när hon var bebis var det bästa köpet en bärstol. Till Emma är det klart...
Svar
19
· Visningar
1 202
Senast: Njála
·
H
Övr. Barn Det senaste året har jag jobbat 100% med en del övertid men funderar nu på att gå ner till 80% då sambon kommer börja på nytt jobb och...
Svar
7
· Visningar
1 212
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Var på stan och letade efter tomtekläder åt lillkillen, och hittade det här när jag väl hittade tomtedräkten! Letade egentligen eftger...
2
Svar
21
· Visningar
1 939
Senast: voltis
·
Övr. Barn Min 4-åriga dotter satt här och sa att det är tusen-miljoner flugor på hennes fot. Jag tittade och undrade vart hon ser dem, då jag inga...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Patience_ox
·
V
Övr. Barn Mina kompisar som inte har barn börjar vara lite hispiga nu när det börjar närma sig BF. (Eller ja, dom som har barn också, plus hela...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 988
Senast: vansinnet
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hästfolk brukar ju vara bra på försäkringar.. =) Någon som vet vilken som är den bästa gravidförsäkringen? Tänker på gratis +...
Svar
3
· Visningar
2 129
Senast: domino
·
Övr. Barn Hur länge tar det egentligen innan man läker efter förlossningen? På tisdag har det gått 3 veckor och jag har fortfarande ont där dom...
Svar
12
· Visningar
5 078
Senast: Kickis
·
Övr. Barn Hur resonerar dom att: det OFTAST är dom som måste ut och jobba för i regel har ju mannen MER betalt än kvinnan. Jag säger inte att det...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 054
Senast: svea
·
Övr. Barn Tjoho eftersom jag inte har en aning så tänkte jag fråga här. Jag och en kompis satt och snacka om detta och kom väl inte fram till...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
9 546
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Hur är det med det här att bära tungt osv i början av graviditeten? Är det någon fara? Har fått för mig att man ska undvika sådannt fram...
2
Svar
27
· Visningar
15 549
Senast: Carolus
·
Övr. Barn Varför får man ont där. Idag har ja haft jätteont, de andra dagarna har de vart molande värk men idag usch. Är de nån mer som har ont...
Svar
4
· Visningar
4 626
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag höll på baxna...får vårdpersonal verkligen bete sig så här ?? :eek: Och jag är inte ute efter att skrämma upp Bukare som INTE...
2
Svar
33
· Visningar
2 926
Senast: Pinto
·
Övr. Barn Det här kommer bli lite av en klagotråd, så dom som inte känner sig på humör bör inte fortsätta läsa;) Jag är gravid, och har snart...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Barn Underrubrik: Taskig lärarinna. De ringde från yngsta (9) dotterns skola i förmiddags och sade att hon kräkts och behövde hämtas. Jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 988
Senast: Björk
·
Övr. Barn vad ska jag ge henne? är det bara vätske ersättning som gäller? kan man blanda den med välling?? vad ska man tänka på.. alla tips...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: jea78
·
Övr. Barn Jag har börjar må så hemskt illa när jag äter och efteråt. Jag kan inte äta knappt något för sen blir det för fullt och jag måste gå och...
Svar
7
· Visningar
873
Senast: svea
·
M
Övr. Barn hur mycket ater ni varje dag? ater ni vitaminer?
Svar
16
· Visningar
1 942
Senast: Druvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp