Sv: Viktigaste i livet
*kl*
Har vi inte kommit lite ifrån ämnet nu?
*kl*
Har vi inte kommit lite ifrån ämnet nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde inte min dotter, hon var synnerligen vaken och "uppmärksamhetskrävande" dagtid. Jag fortsatte med hästar ändå, eftersom dottern hade en pappa som tog hand om henne när jag var i stallet. Så egentligen kanske det beror mer på barnets far än barnet självt om man har möjlighet att fortsätta med ett eget intresse som tar så pass mycket tid som hästar...?
Sedan har du ju självklart rätt i att får man ett kolikbarn som skriker i timtal varje natt, så kanske man helt enkelt inte orkar med något annat.
Sen måste jag bara få berätta om en bekannt som är allergisk mot katter. Fick äta medicin hela uppväxten mot "pollenallergi". När vännen flyttade hemifrån upptäcktes att jaha, det var visst katterna som var bekymret, ingen medicin behövs mer. Mamman hade vetat hela tiden men värderat katterna högre än sitt barn. Sen blev mammans nya man misstänkt snorig hemma, och vips så fanns inga katter mer. Snacka om skev prioritering efter vad jag tycker. Ni behöver inte gissa så hårt för att förstå hur relationen mellan den mamman och sitt barn varit hela uppväxten (och fortfarande).
--------------------------------------------------------------------------------