Sv: Piercing
Det gör ont att göra piercingen.
Men det gör verkligen inte ont sedan, det är mycket lättläkt och infektionsrisken är minimal.
Men en förhöjning av beröring kommer, och det är ju allt annat än negativt.
Har flera tjejkompisar som numera älskar att gå i trappor, men riktigt så känslig blev inte jag.
Piercingen sitter som sagt var i kappan, vet inte hur det skulle kunna göra ont på en sexpartner.
Vad det gäller att ha synliga piercingar så är jag tvärt om, jag vill inte ha tatueringar och piercingar jag kan välja att dölja.
Och en intimpiercing är ju helt klart dold för de jag inte vill visa den för.
Se nu inte detta som ett påhopp, men VARFÖR?
Den borde göra ont framförallt vi sex och då borde den göra ont även för din partner. Infektionsrisken måste vara enorm och dessutom är det ju ändå nästan ingen som ser den.
Kalla mig gärna gammalmodig, men jag fattar inte vitsen. Det vore intressant att höra en förklaring på det.
Och återigen, jag menar inte detta som ett påhopp. Jag är mest nyfiken på hur du tänkte när du skaffade den.
Det gör ont att göra piercingen.
Men det gör verkligen inte ont sedan, det är mycket lättläkt och infektionsrisken är minimal.
Men en förhöjning av beröring kommer, och det är ju allt annat än negativt.
Har flera tjejkompisar som numera älskar att gå i trappor, men riktigt så känslig blev inte jag.
Piercingen sitter som sagt var i kappan, vet inte hur det skulle kunna göra ont på en sexpartner.
Vad det gäller att ha synliga piercingar så är jag tvärt om, jag vill inte ha tatueringar och piercingar jag kan välja att dölja.
Och en intimpiercing är ju helt klart dold för de jag inte vill visa den för.