Det bidde ingen bebis...

Sv: Det bidde ingen bebis...

Nä det gjorde det inte, bara rent blod. Sedan slutade det blöda i fredags och jag började bli lite hoppfull. Men så igår kom då resten med klumpar och allt. Nu förstår jag vad någon skrev tidigare "har du fått missfall så vet du" Det var inte LITE klumpar :eek:
Men, nu hade man ju vant sig vid tanken så det kändes mer väntat än som en chock. Nu behöver vi inte undra utan kan börja på ny kula!
 
Sv: Det bidde ingen bebis...

Tråkigt att höra och jag beklagar verkligen. Håller tummarna för nästa gång. :)
 
Sv: Det bidde ingen bebis...

Jag är hemskt ledsen för eran skull.
Beklagar verkligen. :(
Men hoppas att ni snart blir gravida igen och att allt går bättre då.
Önskar er all lycka och sänder mina varmaste tankar till er!:bow:
 
Sv: Det bidde ingen bebis...

Tråkigt med missfall, men det sker ju av en anledning och det att någonting är fel. Då känns de på något sätt ganska "skönt" att de sker så pass tidigt.
 
Sv: Det bidde ingen bebis...

Nej, vad tråkigt!! :(
Skickar några tröstkramar och hoppas på att nästa försök går bättre!!
 
Sv: Det bidde ingen bebis...

åh, vad tråkigt! beklagar verkligen... :( *kram*

usch, ska inte läsa sånahär trådar egentligen, har läst alltför många o är livrädd själv att nåt ska gå fel...
men som nån skrev, bättre att det händer tidigt....
 
Sv: Det bidde ingen bebis...

Lider med dig, men håller tummarna för att du snart blir gravid igen.
Det kommer att bli bra tillslut, det känner jag på mig!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 601
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 962
Senast: Hazel
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 191
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp