Sv: Det bidde ingen bebis...
Nu har vi varit på MVC och gjort UL så nu vet vi... ..ingenting
De kan se att livmoderhinnan(eller vad den nu hette?) är vätskefylld, men de kunde inte se någon bebis eller något hjärta.
...men detär ju inte helt tomt då i alla fall?
Nytt gravtest gjordes, som ju som väntat var pisitivt...
Vi fick ny tid 19 mars(det är ju om JÄTTELÄNGE) och då gör vi nytt UL så vet vi då. Är det en bebis så ska det ju synas då i alla fall.
Den ena BM, hon som gjorde UL sa att "man ska se det positivt tills motsatsen är bevisad" detkändes bra
Sen sa den andra BM att "det är ju en stor och lång blödning för att bara vara en normal blödning, så troligtvis kommer missfallet igång snart med lite mer klumpar. Får du ont eller liknande under helgen så blir det ju gynakuten. Hör gärna av dig och berätta hur det utvecklar sig, när missfallet är klart, eller ja.. om det nu blir så.
..det lät ju inte lika positivt
Men.. det är ju tydligen inte helt kört i alla fall då??
Känner mig rätt så förvirrad just nu.. men jag antar att jag fortfarande ska se mig som gravid? Eller ska jag inte det?
Nåja.. även om det är förvirrande så lär vi veta den 19:e.
Kan inte blödningen bara sluta nu?? Nu har den ju hållit på som en riklig mens, fast bara med rent blod utan något slem eller klumpar sedan tisdags kväll, snart 3 dagar? Men jag har inge ont och mår bra i övrigt. kan inte svara på om jag "känner mig gravid" eller inte.. är nog mest förvirrad?