Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ja, jag vet att det funnits tusen trådar i detta ämne genom åren, men jag hittade inte svar på det jag sökte. Jag är i vecka 20, och...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Ni som har varit på föräldraträff...vad gör man egentligen där? Var det givande? Gav det någonting eller hade du lika gärna kunnat vara...
Svar
5
· Visningar
1 655
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn Kan inte sitta i telefonkö just nu. FK har jättekö nu, och lillan är inte så medgörlig så jag kan sitta och prata information just nu...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Nu ät Tyra 6 hela veckor och jag börjar smått få rid abstinens :D Men då kommer jag vara borta lite längre stunder i stallet och dotter...
2
Svar
24
· Visningar
10 736
Senast: Kickis
·
Övr. Barn :crazy: Börjar banne mig snart tro att jag blir det. Fäller som en tok. Det hjälper ju inte att Jonas tycker det är helfestligt att...
Svar
7
· Visningar
884
L
Övr. Barn Fy fan vad trött jag blir på alla dessa föräldrar som inte kan prata om annat än sina förbannade ungar! Bara för att man får barn...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 141
Senast: nDian
·
Övr. Barn Vad gör man när en 7 åring berättar med gråten i halsen att denne inte vara hos sin ena förälder A då denna har en sjukdom som gör att...
Svar
7
· Visningar
1 213
Övr. Barn Vi har 3 hästar i vårt stall, har alltid haft med mig mormor och morfar som barnvakt när jag ska åka och rida i ridhus... Hur gör ni...
Svar
16
· Visningar
1 396
Senast: stallhh
·
P
Övr. Barn Min 3,5åring har och har alltid haft längre hår än normalt på ryggen. Vet någon om det kommer växa bort?, vi trodde det men hon har ju...
Svar
14
· Visningar
12 723
Senast: Prosit
·
Övr. Barn Jag gillar min svärmor jättemycket. Hon är verkligen den bästa jag haft. Hon lägger sig absolut inte i något och hon är glad och...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 534
Senast: Björk
·
J
Övr. Barn Som ni ser i rubriken letar jag efter sådana byxor till min dotter. Är det någon som vet var man kan köpa såna? Har letat på internet...
Svar
3
· Visningar
1 812
Övr. Barn Jag har blivit knäpp, jag blir helt knäsvag när jag ser en bebis och längtar verkligen efter att bli gravid själv. Känslan att skapa ett...
2
Svar
23
· Visningar
2 010
Senast: Giganten
·
Övr. Barn Jag har från att knappt ens velat ha barn till att nu bli helt tokigt sugen på barn:crazy: Ser gravidmagar överallt, läser överallt...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 756
I
Övr. Barn FP har en viss felmarginal (0.3 %?) gällande kromosomavvikelser om jag förstått det rätt. Min fråga gäller könsbestämmningen - finns...
2
Svar
20
· Visningar
4 425
Senast: åke
·
Övr. Barn Måste bara berätta om lilleman härhemma. Han började igår med att gå och lägga sig halvåtta som vanligt, somnade bums och sov gott...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Sar
·
Övr. Barn Min underbara lilla dotter på 4 ½ månad vill bara sova hemma, och helst i sin säng. Hon kan sträcka sig till att sova i vår dubbelsäng...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: taccotad
·
S
Övr. Barn Sitter med min 5 mån kille isolerad på barn,det är sådana här tillfällen jag inte orkar ha hästar. Gubben och svågern sköter mina tre...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: nevin
·
Övr. Barn I går kväll skar sig 3 åringen under foten på en glasbit. Det blev 4 stygn på VC. Det sitter lämpligt nog under hålfoten, från sida till...
Svar
4
· Visningar
1 321
Övr. Barn Kan det vara skadligt på något vis? När man är gravid alltså
Svar
8
· Visningar
3 366
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Kan man få det? När jag första gången var gravid för 3 ½ år sedan så ficka jag jätte ont i brösten å mådde konstant illa i 2 veckor. de...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • E-coli hund
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp