Det vart... två streck...

Sv: Det vart... två streck...

Men nu förstår jag inte..? Det fanns ju på "niomanader.se" ett "räkna ut könet på ditt barn med hjälp av kinesisk astrologi.." eller något.
Du menar att det inte är vetnskapligt:eek:??? :p
 
Sv: Det vart... två streck...

Är det inte ??

Kan ju förklara varför UL och kinesiska kalendern sa olika kön om min lille då :p - Det måste vara fel på UL-apparaten!
 
Sv: Det vart... två streck...

:rofl::rofl:

Men det är lugnt, min finkänsliga farmor har varit här och förklarat att det är en tjej eftersom jag "lagt ut så bra".
Detta sa hon efter att hon konstaterat att jag var svullen i ansiktet.
Tack farmor!
 
Sv: Det vart... två streck...

Jag fick kommentaren att det är nog en flicka, för så brukar man ju få en sån där 'bred mage som ser lite fet ut' :eek:

Men UL säger pojke, pilutta dem :p
 

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 383
Senast: skuggi
·
Hästhantering Hej hej alla häst människor där ute! Jag köpte mig en islänning för fyra veckor sen (12 år gammal). Innan jag fick hem honom så va...
Svar
11
· Visningar
2 225
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 175
F
Övr. Barn Jag och sambon är ju precis i starten av att försöka bli gravida och eftersom jag inte riktigt har koll på min kropp har jag ett par...
2
Svar
20
· Visningar
4 393
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp