Det vart... två streck...

Sv: Det vart... två streck...

Men nu förstår jag inte..? Det fanns ju på "niomanader.se" ett "räkna ut könet på ditt barn med hjälp av kinesisk astrologi.." eller något.
Du menar att det inte är vetnskapligt:eek:??? :p

Är det inte ??

Kan ju förklara varför UL och kinesiska kalendern sa olika kön om min lille då :p - Det måste vara fel på UL-apparaten!

:rofl::rofl:

Men det är lugnt, min finkänsliga farmor har varit här och förklarat att det är en tjej eftersom jag "lagt ut så bra".
Detta sa hon efter att hon konstaterat att jag var svullen i ansiktet.
Tack farmor!

Jag fick kommentaren att det är nog en flicka, för så brukar man ju få en sån där 'bred mage som ser lite fet ut' :eek:

Men UL säger pojke, pilutta dem :p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag har funderat mycket på det här med barn. Jag är 33 år, gift och bor i ett ganska stort hus. Tydligen innebär det per automatik att...
39 40 41
Svar
808
· Visningar
67 158
Senast: Nahar
·
Gravid - 1år Jag tar det från början! Sommaren 2008 bestämde jag och Dogge oss för att sluta skydda oss, och slutade med kondomerna. Tyvärr tog det...
2
Svar
21
· Visningar
2 169
Senast: Nummer2
·
Gravid - 1år Efter missfallet i februari har vi försökt och försökt, har lyckats bli skengravid - men testen har inte hållit med mig :mad:. Den här...
Svar
17
· Visningar
1 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka