L
lonelylover
Sv: Fy fan vad trött jag blir!
Förmodligen äldre än dig! (32)
Bara en fråga hur gammal är du?
Förmodligen äldre än dig! (32)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara en fråga hur gammal är du?
Try it!
(tiiiiiiiiiio)
Somliga inte ens på tangentbord :smirk:
Men som sagt övertyga mig om motsatsen i denna fråga!
hon är fortfarande helt normal
Apropå barnvagnar förresten, det är betydligt lättare att som tvåfoting flytta sig i sidled och smidigt vika undan för en barnvagn, än vad det är att flytta barnvagnen i sidled och köra slalom mellan alla enastående tvåfotingar som vägrar flytta på sig.
Är det så att du har många vänner som har barn, och därför är det så aktuellt för dig?
Du blir inte i centrum bland dina vänner längre, de har annat att prata om än dig? Det är lätt att bli svartsjuk när man inte längre är cebtrun ens inför sina bästa vänner.
Ja det är ju så att ALLA i min vänkrets har ett eller flera barn, man/sambo, hus, hund och nån att ha framtidsplaner med....
Jag har bara mig själv! Det är förbannat tråkigt ochjag trodde väl aldrig att jag in denna ålder skulle stå här aldeles ensam utan någon att planera framtiden med.... Tiden tickar och jag är nog som en tidsinställd bomb....
Vi har väl inte pratat om MIG när vi varit tillsammans men träffas vi utan deras barn jag då är ju deras man/sambo med och då är jag ju fortfarande "udda/utanför", om du hänger med på hur jag menar.... Dom planerar semestrar hit och dir och den helgen ska vi göra ditt och datt.... VEM har jag nåt att planera nåt med... Inte är det väl kul att åka på semester helt ensam och familj det får man inte ensam... Känner mig som femte hjulet i alla situationer.....
Visst fattar jag att familjen och barnen är vikitg och att det går före en gammal rutten vän som inte har nån familj.....
Ja det är ju så att ALLA i min vänkrets har ett eller flera barn, man/sambo, hus, hund och nån att ha framtidsplaner med....
Jag har bara mig själv! Det är förbannat tråkigt ochjag trodde väl aldrig att jag in denna ålder skulle stå här aldeles ensam utan någon att planera framtiden med.... Tiden tickar och jag är nog som en tidsinställd bomb....
Vi har väl inte pratat om MIG när vi varit tillsammans men träffas vi utan deras barn jag då är ju deras man/sambo med och då är jag ju fortfarande "udda/utanför", om du hänger med på hur jag menar.... Dom planerar semestrar hit och dir och den helgen ska vi göra ditt och datt.... VEM har jag nåt att planera nåt med... Inte är det väl kul att åka på semester helt ensam och familj det får man inte ensam... Känner mig som femte hjulet i alla situationer.....
Visst fattar jag att familjen och barnen är vikitg och att det går före en gammal rutten vän som inte har nån familj.....
Visst fattar jag väl det att det inte går att flytta sig åt sidan hur som helst..... MEN det finns dom som verkligen tror att dom ÄGER gatan och det är inte trevligt att bli överkörd..... Barnvagnar har inte företräde!!!!
Fy fan vad trött jag blir på alla dessa föräldrar som inte kan prata om annat än sina förbannade ungar!
Bara för att man får barn behöver man väl inte ge upp hela sitt liv, eller?
Så fort nån blir gravid är det det enda som kretsar kring den personen... När ungen väl är ute är det bara barnprat, det finns lixom inte annat i förälderns hjärna....
Pratar dom med ungen är det daddaspråk och så pratar dom dadda språk till alla.... Va i helvete kan man inte va normal för.... En unge förändrar väl inte hela dig?
Nä fy vad trött jag blir på alla dessa föräldrar som inte verkar ha nåt eget liv så fort en unge kommer ut.....
Sen dom där förbannade barnvagnarna dom styr, dom tror dom äger gatan! Men va fan jag flyttar mig då inte, bara för att nån styr en ful barnvagn med en skrikande unge i så har man inte förtur på nåt!
Sen när dom handlar så får ungarna äta frukt och godis som om dom va hemma bara för att dom ska va tyst.... Vad är det för uppfostran, det är ju uppmuntran till att stjäla ju!
Alla ska tycka att deras skrikunge är den gulligaste, barn är FULA!
Nä fy, avskatta detta fåniga påfund!