Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Övr. Barn Har någon ett tips. Min son sitter inte görna stilla länge, så det måste gå fort. Och han ska inte skalas, han måste ansas så han inte...
Svar
3
· Visningar
3 458
Senast: Xaroc
·
Övr. Barn Jag har märkt att det hos vissa mammor råder en shoppinghysteri utan dess like. Hur är du? Hänger ju på en annan sida som handlar enbart...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 807
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Ni som fött barn, både vaginalt och med kejsarsnitt. Har ni blivit extremt gasig i magen efteråt ? :o Är det normalt. Jag tror jag...
Svar
17
· Visningar
10 124
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Barn Ja, nu vill jag ju inte ha fler barn än på ett par år, så något bör jag väl ha. Jag har inte varit på någon efterkontroll, men känner...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 987
Senast: No1
·
P
Övr. Barn Nu när det är massa förkylningstider så undrar jag om ni har något knep mot slemhosta på småbarn? Min son är 6 månader o det är hans...
Svar
9
· Visningar
21 079
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Ja, jag vet att det är olika från person till person, men när fick ni tillbaka mensen efter eran garviditet?
2
Svar
20
· Visningar
1 813
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Vad skriver man i tackkortet? Hade tänkt "Tack för uppvaktningen i samband med mitt dop" men det låter lite för tråkigt...? Vad...
Svar
5
· Visningar
2 314
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn När ni är och handlar, låter ni era barn gå själva och titta då? Hur gamla är era barn? Motivera gärna varför ni svarat som ni gör
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Kan inte låta bli att titta på alla fina bebisar, glada föräldrar, fina barnvagnar och lukta på alla bebisar man kommer åt :love...
2
Svar
27
· Visningar
1 856
Senast: Mindra
·
P
Övr. Barn Hur dumt är det egentligen att rida när man har foglossning? Är det dumt om man bara skrittar?
Svar
15
· Visningar
1 396
Senast: via
·
Övr. Barn Usch vlken hemsk upplevelse jag var med om i morse. Skulle in i skrubben på övervåningen och kolla hur det stod till med större...
Svar
12
· Visningar
1 558
Senast: Mysgrisen
·
A
Övr. Barn Min mens är försenad med typ 5 dagar och mina bröst ömmar också väldigt mycket och häromdagen svimmade jag. Är detta symptom för...
Svar
12
· Visningar
25 771
Senast: anonymkostym
·
N
Övr. Barn Vi flyttar om en månad och då är Nova nästan 9 månader. Hon har sovit i vårat rum, fast i egen säng sen hon va kanske 1-2 veckor...
Svar
13
· Visningar
1 076
Senast: Naggur
·
Övr. Barn ...att vi gick före i kön. Men Stella hade ingen lust att vänta tills den 27 februari. Igår, 20 dagar tidigare än BF, bestämde hon sig...
2
Svar
27
· Visningar
2 048
Senast: Ela
·
N
  • Låst
Övr. Barn Vi flyttar om en månad och ska då göra ett nytt försök med att inreda ett barnrum. Vi kom så långt att vi målade om där vi bor nu. se...
Svar
3
· Visningar
2 453
Senast: ullo
·
N
Övr. Barn Jag har börjat kika lite efter en ny vagn. den jag har tycker jag e lite stor å klumpig. så till vintern tänkte jag byta. Jag vill ha...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 399
Senast: ulda
·
Övr. Barn Senaste två dagarna har jag känt av sammandragningarna lite mer än innan. Inte direkt smärtsamma men liksom "mer" och mer i ryggen. I...
2
Svar
33
· Visningar
1 900
Senast: CosmicQueen
·
Övr. Barn Jag vet inte vart jag ska lägga den här tråden, men här känns rätt. Jag vet inte ens vart jag ska börja, men som en del av er vet så...
Svar
3
· Visningar
901
Övr. Barn Som konsumentverket gjorde? Den enda, (av 10) vagnen fick godkännt. Och det var Carena Freeride. Borde inte barnvagnar vara mera...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jahapp. Då har livmodern trängt sig in under revbenen. AJ! bebis sparkar. Hastigt och lustigt upptäcker jag då att omkretsen på...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Jämställt förhållande
  • Ford S-max

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp