Katter o graviditet...

Sv: Katter o graviditet...

Jag har 3 katter. Har alla kvar och rensade kattlådan själv under hela graviditeten eftersom sambon inte pallar sånt. Men å andra sidan, varför ska hand det då han faktiskt fick dom på halsen av mig. Mina katter = mitt skitgöra. Och min äldsta katt har en kort period vart utekatt (han är 13 nu), mellankatten var en vildkatt som infångades vid 8 månaders ålder ( är 6 år nu), tredje katten hittade jag för 3 år sedan...hon kanske var ca 8-9 måander då. Så egentligen har alla mina katter vart utekatter mer eller mindre. Min bebis lever och frodas ( är 9 veckor snart).
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 243
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 788
Senast: lundsbo
·
T
Övr. Katt Hej Ber om ursäkt då detta säkert blir lite långt men ska försöka hålla det kortfattat.. Jag skaffade min katt för ungefär 6 år sedan...
Svar
2
· Visningar
1 720
Senast: Tass
·
Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 661
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp