Sittvagn...

Sv: Sittvagn...

Men för mig är det=) Dottern är bara 3,5 månad gammal än så länge. så innan det är dax att vända henne frammåt så hinner jag spy på vagnen jag har=)
 
Sv: Sittvagn...

Dom få gånger då det endast finns rulltrappa ( nu när jag tänker efter har jag aldrig stött på det, eftersom rullstolar heller inte kan/får åka rulltrappa)

Men då åker man med bakre hjulen först ( du står baklänges ) och slår i bromsen, det är inte optimalt...
 
Sv: Sittvagn...

Va å kikade lite på babylands city elite. den va grymt lätt och lättkörd. gillar den skarpt.
Men jag vill kolla på brio sing åxå. den finns tillgänglig from november...
 
Sv: Sittvagn...

Har hört på andra forum och de är ungefär hälften som tycker man ska vänta tills barnet är minst ett år innan man vänder det frammåt. Andra hälften tycker att det är helt individuellt. jag provade vända henne frammåt idag och hon gillade det. Ska prova ett tag å se vad hon tycker om saken. funkar det bra så köer jag en Brio race...
 
Sv: Sittvagn...

(delvis knapplån)

Jag har precis köpt en begagnad brio race av sambons kusin. Men jag har för mig att hon sa att den var vändbar, men det stämmer inte eller? Kan inte komma på hur man vänder den i så fall... Synd i så fall, hade velat kunna vända den iaf i början :(

Någon som vet, kan man vända brio race?

/snurpe
 
Sv: Sittvagn...

Är jättenöjd med vår Brio Race. Den går inte att vända men det spelar ingen roll. Den tar liten plats i bilen, går t o m in i lilla bilen, vilket inte en paraplyvagn gör (för lång) och är smidig och går att fälla bakåt iaf en bit. Nackdelarna är att det är lite trixigt att lyfta spärren och samtidigt dra upp spakarna när man ska fälla ihop den (men man lär sig) och så är det lite irriterande att bakhjulen är bredare än framhjulen (om man går i affärer t ex tror man att man kommer in på smala gångar men så blir det plötsligt tvärstopp). Fast detta är minismå irritationsmoment om man jämför med fördelarna.
 

Liknande trådar

Hundträning Jo, jag är medveten om att jag har en spets och att min ras dessutom vallar med skall. Och jag är helt okej med att Slyngeln inte är den...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 933
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 737
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp