Sv: +

Mega massa,massa, MASSA GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bump::banana::bump::banana::bump:


Har du berättat för la familia än??:)


KRAAAAAM!!!!
 
Sv: +

Mega massa,massa, MASSA GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bump::banana::bump::banana::bump:


Har du berättat för la familia än??:)


KRAAAAAM!!!!

tack!! :)

jo, mamma o pappa vet... o jessica.. o antar att Patrik o dom andra får veta snart oxå!
känns så himla overkligt! ahh, är så rädd att det är ngt fel, att jag faktikst inte är det.. men det visade ju + 2ggr...
 
Sv: +

Oj, det har jag totalt missat! :o
Grattis både till dig och TS då! Hoppas det är min tur att + snart också!!!! Men du står ju inte med på "schemat" i alla gravida-tråden? Kollade där på en gång...:angel:
 
Sv: +

Oj, det har jag totalt missat! :o
Grattis både till dig och TS då! Hoppas det är min tur att + snart också!!!! Men du står ju inte med på "schemat" i alla gravida-tråden? Kollade där på en gång...:angel:

Tack så mycket!
Haha! Nää, i alla gravida-tråden har jag inte skrivit in mig ännu men, det kommer!
Jag håller tummarna för ett plus för din del med! :)
 
Sv: +

grattis! :banana:

jag skulle nog inte våga berätta för nån annan än sambon så tidigt om det skulle bli ett + nån dag...'
innan vecka 12 skulle jag inte våga.
 
Sv: +

grattis! :banana:

jag skulle nog inte våga berätta för nån annan än sambon så tidigt om det skulle bli ett + nån dag...'
innan vecka 12 skulle jag inte våga.

jag har inte sagt det till ngn annan jag känner(mamma, pappa o sen va systerar o bror hemma hos mamma när jag ringde).... att jag skrev det här igår var för att jag var lite förrvirrad,:) o skulle ngt hända nu så... okej, det är ju ändå "bara" internet...

vi kommer inte säga till vänner o bekanta innan det gått ett bra tag
 
Sv: +

Fast det påverkar inte utgången på något sätt. Det finns liksom ingen koppling mellan det man säger och hur ett foster utvecklas.
 
Sv: +

grattis! :banana:

jag skulle nog inte våga berätta för nån annan än sambon så tidigt om det skulle bli ett + nån dag...'
innan vecka 12 skulle jag inte våga.


Jag vill påstå att man kanske bör berätta för allra närmaste vänner och familj just för att de då har förståelse för att man är ledsen och kan dela sorgen om man får missfall.

Men alla är vi olika.

/ C med ett missfall i bagaget !
 
Sv: +

grattis! :banana:

jag skulle nog inte våga berätta för nån annan än sambon så tidigt om det skulle bli ett + nån dag...'
innan vecka 12 skulle jag inte våga.

Handlar väl inte om att våga? Jag svimmade i v.7 på jobbet t.ex. hade tänkt att hålla det hemligt till v.12 men min kropp klarade inte av att jobba lika hårt som vanligt så fort jag blev gravid.

Sen har jag kompisar som fått missfall i v.12, och även i v. 36 och 38.
 
Sv: +

Åhh,grattis! :D

Hadde ni försökt länge innan det visade plus? (lät nästan som det på dig..)

Och som sagt,lägg pengarna på vettiga saker nu,vagn,mammakläder,blöjor m.m..:angel::D:bump::banana:
 
Sv: +

Åhh,grattis! :D

Hadde ni försökt länge innan det visade plus? (lät nästan som det på dig..)

Och som sagt,lägg pengarna på vettiga saker nu,vagn,mammakläder,blöjor m.m..:angel::D:bump::banana:

nee, faktikst inte... haha.. vi bestämmde oss för att sluta m skydd (kondom, hade spiral innan som jag tog bort i okt) på nyårsafton o vi måste ju ha tagit oss ganska omgående.. :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 818
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 767
Senast: Mirtai
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 896
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp