Sv: Det opimala skyddet.
*kl*
Idag var jag nere på Apoteket och köpte ett dagen efter piller
Har ju stenkoll på min mens, och vet ett par dagar som är säkra och inte. Så vi hade sex igår, jag gick innan igenom dagarna för mig själv, köpte ju bindor för en dryg vecka sedan så då är det lungt nu.
När jag ligger i sängen efteråt inser jag ju att bindorna jag köpte var till en konstig extrablödning, som jag hade en två veckor EFTER min mens. Det var ju inte min riktiga mens. Så då blev jag så nojjig att jag var tvungen att köpa ett piller. Snacka om att känna sig lite dum när jag knatar in och ber om det. Med två ungar i släptåg.
"Behöver du en broshyr?" frågar kassörskan.
"Hehe, nej för sjutton, de här vet jag hur de funkar" säger jag självsäkert. Kom sedan på att det kanske verkar som precis tvärt om då jag släpar på två pyttebarn
"Jaha ja, jag tänkte att du aldrig hade tagit dom förr."
"Johoo då, det har jag." säger jag och nickar menande. Tills jag kom på att det sjutton var ganska precis sex år sedan, kanske något hänt på informationsfronten?
"Eller föresten, jag kanske ska ha en lapp ändå"
När jag tod det förra gången var det två piller, nu är det visst ett.
Jag brukar aldrig skämmas, vad jag än köper på Apoteket, men idag kändes det banne mig dumt. Kände mig som den mest puckade 15-åringen i världen