Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn nu får ni hjälpa mig, kan ingenting om vagnar, Kraven är att vagnen ska vara lättrullad, de bor ute i ingenstans och de prommenerar...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Vi ska åka och hälsa på dotterns farmor framöver. Dit är det ca. 40 mil, dvs en halv dags bilresa ungefär. Normalt kör vi på ca. 6...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Minta
·
Övr. Barn Hej, hur räknar ni ut veckopeng? Hur mkt ger ni en 7 1/2 åring? Det är naturligtvis stora skillnader, men jag vill höra era åsikter då...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Poxz
·
T
Övr. Barn Alla mina vänner blir gravida, och jag bölar varje gång. Jag vill också ha barn! Men sambon vill vänta ett tag gärna 5år typ. Jag...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: Kardinal
·
S
Övr. Barn Ja, nu finns det ingen återvändå längre. Jag är märkt... igen...
2
Svar
25
· Visningar
2 921
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Finner inga ord--------:cry: Förstår inte hur man kan göra så mot sina egna barn.... (Dr Phil´s program igår)
2
Svar
28
· Visningar
2 158
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Nu funkar amningen bättre tack och lov, även om det fortfarande inte är njutbart att amma. Men jag har två problem. På natten, hur gör...
Svar
15
· Visningar
1 951
Senast: vindvissla
·
P
Övr. Barn Jag kommer att sluta jobba den 20 mars i år och vara mammaledig till september 2009 som det ser ut idag. Detta året får jag 5 veckor...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: Piffelina
·
B
Övr. Barn Hej hej! Skriver lite då och då här när dottern krisar ihop totalt, kan kännas skönt att få bolla lite. Hoppas nån orkar lyssna. I...
Svar
2
· Visningar
1 273
Senast: nevin
·
Övr. Barn jag har aldrig varit så värst förtjust i vagn, tycker det är ganska klumpigt att släpa med sig och det tar plats när man ska fram. Det...
2
Svar
27
· Visningar
1 928
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Måste man verkligen tycka att det är roligt med alla BVC "träffar"? :crazy: Jag känner mig hemsk, som faktiskt inte vill gå dit mer än...
2
Svar
38
· Visningar
3 665
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Den enda matrutiner vi har hittills är att runt 8 på kvällen får han kvällsmat. Blir det inte majsgröt som han älskar så får han en...
Svar
15
· Visningar
1 906
Senast: doglover
·
Övr. Barn Eller ska det vara såhär? Grannen har barn och det är väldigt lyhört utifrån trapphuset här. Minst en gång om dagen och minst en...
Svar
12
· Visningar
1 725
Senast: Sar
·
M
Övr. Barn då jag ev har fått ett jobboch ska börja kl 07:00 och det tar ca 45min att köra dit,min sambo börjar oxå vid 07:00 å körhemifrån vid...
2
Svar
25
· Visningar
3 079
Senast: Snuffsan
·
B
Övr. Barn Finns det någon här som har gjort en familjehemsutredning med Kälvestensmetoden (eller annan)? Hur uplevde ni det? Hur lång tid tog det...
Svar
0
· Visningar
2 446
Senast: bliss
·
Övr. Barn Är det fler som kommit på sk smarta lösningar/tips med saker man kan använda när man har bebisar ? Själv kom vi på när det INTE fanns en...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: emma74
·
Fk
Övr. Barn Min arbetsgivare har skickat in mina löneuppgifter för rätt så länge sedan, men mina nya uppgifter har inte kommit in på FKs hemsida...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Ja, finns ni här? Har märkt att det är inte så många på Förälder som är det. Fika träff nån gång?:D
2 3
Svar
41
· Visningar
2 321
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Jag som hoppades att vi skulle slippa, men vi har åkt på det i alla fall. Kevin hade skyhög feber inatt, men är piggare nu efter...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Sablar22
·
Övr. Barn En av mina kompisa (19 i år) ska ha barn i maj. Problemet är att hon bara är 145 cm lång. Hennes kille har sagt att an sticker, om...
Svar
17
· Visningar
1 472
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp