Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter ni bara hemma?
Jag tycker att ibland har man det så fruktansvärt tråkigt.
Mina vänner bor långt ifrån och jag kan inte alltid hälsa på dom och tvärtom.
Jag är nästan aldrig hemma! Har bebis med mig överallt, är i stallet varje dag, hälsar på mamma som bor i närliggande stad. Har så mycket att göra på dagarna att jag inte hunnit med BVC's föräldrakurs, men det gör ingenting.
Du har inte haft några problem med sömnen hos din bebis? Jag var hemifrån väldigt mycket i början, men får nu vackert stanna hemma så mycket som möjligt. Min bebis blev överaktiv och sov ingenting alls på dagarna! Det är omöjligt att få henne att koppla av när man är utanför hemmet, inte ens hemma hos mina föräldrar där hon vistas minst 2 ggr i veckan kan hon slappna av..
Har varit på mammagruppen en gång. (av 2 ggr)
Senast hade jag sådan huvudvärk så jag knappt kunde umgås med mig själv
Dock har jag svårt att "ta mig in" i en grupp som jag inte känner.
Känner mig obekväm och tar tyvärr inte kontakt mer än nödvändigt *my loss, I know*
Du har inte haft några problem med sömnen hos din bebis? Jag var hemifrån väldigt mycket i början, men får nu vackert stanna hemma så mycket som möjligt. Min bebis blev överaktiv och sov ingenting alls på dagarna! Det är omöjligt att få henne att koppla av när man är utanför hemmet, inte ens hemma hos mina föräldrar där hon vistas minst 2 ggr i veckan kan hon slappna av..
Dock har jag svårt att "ta mig in" i en grupp som jag inte känner.
Känner mig obekväm och tar tyvärr inte kontakt mer än nödvändigt *my loss, I know*