ont i magen?

Sv: ont i magen?

Vilka gubbar ni har :bow:
Tyvärr känner jag mig mer som ensamstående, han gör aldrig något med dottern utan att
jag verkligen måste tvinga honom. Men då kanske han bär runt på henne i 5 minuter
eller så, börjar hon då gråta så är hon hungrig säger han...
Jag har tur om jag någon gång kan äta frukost själv, men då gapar han om hur lång tid
jag tar på mig att äta ett par mackor så dom får jag kasta i mig!


Amma liggandes är jag nästan tvungen till, annars hade jag inte varit människa!
Tyvärr har jag ofta svårt att somna om, men då är det skönt att i alla fall bara
kunna ligga och snusa på den lille och mysa!!

De där miniform ska jag absolut prova! Värt ett försök :idea:

mia
 
Sv: ont i magen?

Ge honom tips på va dhan kan göra, min sambo brukar också säga at than tror han är hungrig, men då tipsar jag om att han vill träna på att hoppa eller ha ny blöja osv. Du kommer lära dig att höra vad bebisen vill sen.

Testa att rapa ofta också under måltiderna, jag har sån "tur" att Rasmus oftast kräcks upp skummet som de får ont i magen av (yes, en fördel med en kräk-bebis)

När han spydde som värst så halvlåg jag i soffan, han satt på mitt vänstra lår och åt ur min högra tutte och tvärt om, då hamnar alltid luften överst i magen. När jag ammar liggandes så hamnar ju inte luften vid magmunnen. Vilket resultarar i att han kräks mer då eftersom det kommer mat ivägen för rapen.
 
Sv: ont i magen?

*kl*

Jag frågade min karl häromdagen ifall han VILL att det ska misslyckas när han ska lägga Jonas för att sova.
För somnar inte ungen när man "knäpper med fingrarna" så GÅR DET INTE ! (enligt karln)
Hört talas om tålamod i mer än 5 sek :confused:
 
Sv: ont i magen?

Då är jag inte ensam om att ha det så, vilket är synd!
Ibland så förstår jag bara inte hur (om) dom tänker :crazy:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 058
Senast: Amk
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 012
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Min kille fyller 8 veckor imorgon. I många veckor hade han grym kolik, men det har lugnat sig lite (med återfall då och då). Dock har...
2
Svar
28
· Visningar
2 074
Senast: Flyttfogel
·
Gravid - 1år ... här görs det inget annat än ammas stup i kvarten :D Nej men allvarligt... My är nu 5,5 månad gammal och har alltid varit en...
2
Svar
28
· Visningar
2 766
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp