Ny barnvagn?

Sv: Ny barnvagn?

Emmaljunga scooter, Teutonia Timmy eller Brio Race?

*beslutsångest*

Tur att det är en tid kvar för oss att köpa-.--:D
 
Sv: Ny barnvagn?

Det kan jag tycka är det mest negativa ned scootern, att den inte har fullt liggläge. Men å andra sidan så är det inget min son verkar lida av, det är bara jag som tycker det ser skönare ut att kunna ligga ner helt. Fast de sover nog inte lika mycket i en sittvagn som i en liggvagn, så det kanske inte spelar någon roll.
 
Sv: Ny barnvagn?

Det kan jag tycka är det mest negativa ned scootern, att den inte har fullt liggläge.

Det tyckte jag också verkade obekvämt först, men sonen sover hur gott som helst i den. På dagis sover de alltid middag i sina vagnar och han ligger jätteskönt i Scootern.
 
Sv: Ny barnvagn?

En sitty är bra till barn över 1.
Innan dess ska de ju helst sitta med ansiktet mot den som kör.
Och kunna ligga ner kanske.
 
Sv: Ny barnvagn?

Jag beställde en scooter igår :D:bump:! Kostade visserligen 2300:- men det går ju som sagt att köpa begagnad. Har hört så mycket positivt om den och jag kan ju ändå inte ha en flashig stadsvagn med en massa små rörliga framhjul. Då skulle vi inte komma många meter här hemma...
 
Sv: Ny barnvagn?

Jag beställde en scooter igår :D:bump:! Kostade visserligen 2300:- men det går ju som sagt att köpa begagnad. Har hört så mycket positivt om den och jag kan ju ändå inte ha en flashig stadsvagn med en massa små rörliga framhjul. Då skulle vi inte komma många meter här hemma...

Funderar på en sån eller nåt liknande.

Jag vill ju ha en rejäl och den verkar vara det.
Spelar ingen roll om dt blir krångel med bil, för vi har ingen egen ändå. :D
 
Sv: Ny barnvagn?

har kollat på chicco och espirit, men min sambo vill inte ha svänghjul även fastän de är låsbara. sen så ser dom lite klena ut...

Du kan hälsa din sambo att jag saknar svänghjul! Hade en Bugaboo åt sonen men använder nu en begagnad sulky utan svänghjul och den är ju skitjobbig pga detta.
 
Sv: Ny barnvagn?

Du kan hälsa din sambo att jag saknar svänghjul! Hade en Bugaboo åt sonen men använder nu en begagnad sulky utan svänghjul och den är ju skitjobbig pga detta.

Han tycker dom verkar vara jobbiga på nåt sätt. Men vi funderar på en Scooter....
 
Sv: Ny barnvagn?

Han tycker dom verkar vara jobbiga på nåt sätt. Men vi funderar på en Scooter....

Jag trodde också mycket om barnvagnar innan vi köpte vår Bugaboo med svänghjul. Lärde mig att förutfattade meningar är även här korkat att ha.

Från en tvillingmamma fick jag höra att hon VARJE GÅNG de hade vagn ångrade att de ej hade ledade hjul fram, gissar att det kan gälla syskonvagnar också...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 762
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 889
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 398
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp