Sv: Snacka om att ta udden av...
Pratar du med mig?? Jag vill verkligen inte komma med goda råd. Jag vill bara hålla med om det du redan kommit fram till + att stötta dig i att det visst går att ha en liten bil och bo i stan. Jag är verkligen den som gått emot strömmen när det gäller mina barn och hatar tidningar som Vi Föräldrar och gillar inte FN för alla präktiga morsor där (min åsikt).Alltså jag är inte RÄDD för förändringar alls, men vill inte att folk ska tala om för mig vilka förändringar DE vill att jag ska göra, sälja bil, ändra mina värderingar osv.
Låt mig komma fram till det själv tack.
Jag tänker anpassa vagnen efter bilen, tack TWINSTAR var exakt min plan. Jag har ändå inte tänkt att släpa runt på en emmaljunga ala grandiosa utan en smidigare vagn.
Jag åker väl kommunalt om jag behöver åka någonstanns, precis som många andra i sthlm (hur många i innerstan har bil egentligen).
Well det får ordna sig, men känner du att du är en sån som ofta kommer med "goda råd" eller precis vet hur livet komemr att te sig för allt o alla som skaffar barn, tona ner det lite!!