Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Övr. Barn skulle vara kul att veta hur många här som har barn som e födda i jan 07 och hur dom utvecklas,gärna bilder.jag ska försöka fixa bilder...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Så va vi där igen..lost i djungeln^^ nu när barnvagns problemet toligen är ur världen:angel: så kommer vi genast in på nästa grej.. ett...
2
Svar
31
· Visningar
3 593
Senast: Mustasukka
·
M
Övr. Barn när klarar barnets njurar av salt? en normal mängd? e det efter 1år eller har jag helt fel?
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Mustasukka
·
Q
Övr. Barn När jag tittade i tråden med bilder på före och efter magar börjar jag undra: Hur har ni tränat bort era överblivna kilon efter...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Har huvudvärk varje dag flera gånger dagligen. Är gravid, men är rädd för värktabletter att ta för mycket. Jag är inte illamående utan...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 458
Senast: Sara-Ida
·
Övr. Barn Visst går väl det att göra med en medicin eller har jag drömt? Om Ja, vad heter den?
Svar
9
· Visningar
6 403
Senast: No1
·
M
Övr. Barn Är i v 23, väntar mitt tredje barn. sista veckorna har jag börjat känna mig så rädd hela tiden, rädd för att rida, (rider bara...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Har läst allt jag kunde googla fram men hittade inget svar, kan man testa om man har rs-virus? Jag och sonen och nu också dottern har...
Svar
6
· Visningar
2 013
Senast: Buslisa
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var på min första skolavslutning i veckan när Vidar gick ut höstterminen i nollan. Fackeltåg, gulliga barn som tränat på alla...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
13 169
Senast: ullo
·
T
Övr. Barn hej jag undrar om ni skulle vilja dela med er av era erfarenheter av vaginal förlossning och planerat kejsarsnitt. Hur mådde ni...
2
Svar
21
· Visningar
2 207
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Har inte vågat köpa någon ifall det skulle komma som present eller julklapp men så blev det inte. Så nu ska jag försöka hitta en bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 883
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Med en knappt 4 månaders bebis, 3 hästar i eget stall och en sambo som kommer hem 18:30-19:00 varje dag har jag svårt att få "hästlivet"...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 531
Senast: åke
·
Övr. Barn och när började ni känna att ni kanske fick dra ner på/ undvika att göra vissa saker? Börjar känna nu i v 28 att det inte funkar så...
Svar
13
· Visningar
1 055
Senast: Ryver
·
E
Övr. Barn Jag mår illa mest hela tiden, är så yr att hela vägen svajar när jag går, får enorma blodsockerfall... Kan det vara hormonerna som...
2
Svar
21
· Visningar
2 337
Senast: emjo
·
Övr. Barn Jag brukar inte skriva så mycket om mig själv, men nu måste jag få lite stöd. Barnen åkte just till sin pappa och ska vara borta 5...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: KisseNova
·
Övr. Barn Min ena dotter som är drygt 1 1/2 år går fortfarande väldigt snett med fötterna .Värst är höger foten . När vi är ute och leker ramlar...
Svar
3
· Visningar
4 580
Senast: zilla
·
V
Övr. Barn Jag vet att det fanns en tråd om detta förut men jag kom inte riktigt ihåg vad man kom fram till. Hursomhelst, när räknas man som...
Svar
7
· Visningar
7 352
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Kan ni mycket om detta? Har en kompis som imorgon går in i vecka 23. Tidigare denna vecka vaknade hon av att hon blödde på natten, in...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 924
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt ställe att posta tråden i, men ni som har småbarn och är ensamstående var gör ni av era barn när ni rider...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: tgd
·
Övr. Barn Hur vanligt är det med rikliga VITA flytningar i första trisemestern eller när man är gravid?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 767
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp