Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt ställe att posta tråden i, men ni som har småbarn och är ensamstående var gör ni av era barn när ni rider...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: tgd
·
Övr. Barn Hur vanligt är det med rikliga VITA flytningar i första trisemestern eller när man är gravid?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 770
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Satt och läste i "mamma pappa barn" av Lisa Adler i dag, ruskigt bra bok. Stod där massor om vad som händer efteråt. Tydligen skulle...
2
Svar
34
· Visningar
5 665
Senast: chrysler
·
Övr. Barn På axeln och nacken. Ingen fara att göra om man är gravid va? Legat konstigt och är skitstel:crazy:
Svar
2
· Visningar
3 618
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Måste bara få ömka mig lite :o Här sitter man i vecka 40. Tung och trött, med vatten i fötterna och foglossningar (som tack och lov...
Svar
12
· Visningar
12 684
Senast: Emro
·
M
Övr. Barn [/B] brio happy barnvagn...:) jag har just kopt en sadan... ar det nagon annan som har en sadan som har nagra erfarenheter att dela...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Filip (13 mån) har kräkts från igår runt kl 21 tills 05 i morse. Han är både trött, grinig och säkerligen både hungrig och törstig nu...
Svar
10
· Visningar
2 664
Senast: Atoxa
·
  • Låst
Övr. Barn Har för mig Bananen skrev en tråd om alla som födt barn och vad det blev...Jag har letat, hittar den inte. Är den borta ?
Svar
1
· Visningar
759
Övr. Barn Kräks var femte, tionde minut. Gaaah.. trodde jag skulle klara mig när Filip var helt symptomfri igår. Har just ringt hem sambon från...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Enya
·
Övr. Barn Skulle man nästan kunna tro iallafall :D kolla in katt-mobilen (inte mig :rofl:)
2
Svar
23
· Visningar
1 982
Senast: Cita
·
F
Övr. Barn Jag har väl dåliga stamina eller nåt, men det är bara så jobbigt att ha småbarn. Nu har jag bara ett, men sambon gnäller så förbålt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 921
Senast: Britta68
·
M
Övr. Barn e det bara jag som tycker att detta e fel?... att ge en 13månadersläsk regelbundet,den f¨år oxå godis regelbundet. dom blev helt...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 346
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Min kompis och hennes 2 åring har RS viruset fick jag höra i går. Grejen är denna att: i dag ska dom förbi GBG och då ska jag få en stor...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Hej! Hade ni några konstiga/ovanliga "symptom" (låter som om graviditet vore en sjukdom) tidigt i er graviditet? Jag försöker bli med...
2
Svar
25
· Visningar
38 758
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vilken är bra? Vill ha en som klarar ganska mycket vikt med tanke på att min son redan väger 8.5 kg och är bara 3 månader..........
2 3
Svar
47
· Visningar
5 614
Senast: Carolus
·
Övr. Barn med nästäpp(t?)a. Stackars liten som har näsan full av snor & knappt kan andas:cry: Har köpt koksalt (det tog slut i går) och...
Svar
7
· Visningar
5 369
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Jag är gravid i 7 v, har mått dåligt ett tag nu. Jag ringde o pratade med BM o hon sa att jag skulle prova Postafen, åksjukepiller. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 539
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Räknar med att få göra det ganska mycket eftersom vi har allt i golvnivå. Har en massa kablar pga dator,hemmabio,stereo,tvspel osv----...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Freddie
·
V
Övr. Barn Som många säkert redan vet så har jag haft ett riktigt hel*ete med foglossningar ända sedan v 15, och inte kunnat rida min underbara...
Svar
14
· Visningar
999
Senast: IrpaSnirpa
·
B
Övr. Barn Hej! Skrivit tidigare om min dotter som mår dåligt. Då frågade jag hur ni tyckte jag skulle göra med idrotten, pga att hon skär sig. Det...
2
Svar
23
· Visningar
2 758
Senast: Litenvit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar