Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min son äter ju barnmat från 4 månaders ålder utan problem. ¨Då kanske man kan göra egen barnmat? Vad ska man inte använda? Går...
Svar
13
· Visningar
1 501
H
Övr. Barn Jag har nyss plussat och är i vecka 7. Det var så oplanerat det kunde bli. Jag har fast heltidstjänst och 4 hästar och sambon är...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Våran bebbe rosslar (enligt oss) så mycket i halsen. Det liksom känns som att hon skulle behöva en rejäl harkling för att få bort...
Svar
9
· Visningar
8 995
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Idag har lillsonen ätit banan, han har 9 dagar kvar till 4månadersdagen så vi tyckte att han kan få smaka lite på det iallafall. han...
Svar
18
· Visningar
1 277
Senast: nevin
·
Övr. Barn Läste i dagens expressen om en kvinna som blivit gravid med en annan kvinnas ägg. det nämndes även att det var stor brist på donatorer...
2
Svar
27
· Visningar
2 258
Senast: ameo
·
Övr. Barn ... som vi pratat om i en annan tråd. För drygt tjugo år sen var jag i Australien. Diskuterade då med ett par föräldrar om hur de...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 615
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Har fått reda på att jag har rätt att få min semesterersättning när jag är föräldraledig. Hade jag ingen aning om....! Ni som fått det...
Svar
7
· Visningar
6 770
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Fick världens bästa julklapp när jag var hemma i jul :banana: :bump: Och eftersom jag själv aldrig varit gravid eller kännt någon som...
Svar
5
· Visningar
1 476
Senast: Björk
·
Övr. Barn Har säkert läst hundra såna här trådar den senaste tiden, men nu är det min tur:banana: Idag efter att jag och sambon nuppat och jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 069
Senast: Breakdance
·
S
Övr. Barn Då jag för ett tag sen inledde ett förhållande med en man som har två barn, som fortfarande bor hemma, har jag en del funderingar....Det...
Svar
12
· Visningar
2 917
Senast: Zaria
·
Övr. Barn 00,49 16/12 en flicka på 3330 g och 51 lång ;) MEN, jag fick akutsnittas efter 20 timmars pressande :(. Hinner inte skriva mer nu...
2
Svar
37
· Visningar
2 589
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Idag blev det äntligen slutgiltigt bestämt vad vår dotter ska heta, även om vi har kallat henne för Idun ett tag. Den 8/10 är hon född...
Svar
14
· Visningar
1 196
Senast: åke
·
Övr. Barn Man är inte ens 20 år och är redan faster för andra gången! Lilla Ida föddes 03.15 i natt. vägde 3120 och hade mörkt långt hår! Nu...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: Hemlighet
·
Övr. Barn Visst är det underbart med barnvakt ibland? Man älskar ju sjklart sina/sitt barn, men man vill ju ändå ha barnvakt ibland...............
2
Svar
21
· Visningar
2 066
Senast: doglover
·
M
Övr. Barn ... om någon dagisfröken sitter och säger till era barn att det är förbjudet att bli sjuk på julafton? Bara sitter och undrar lite...
2
Svar
22
· Visningar
2 129
Senast: No1
·
Övr. Barn Fok ärkonstiga... Dottern hade "lilla julafton" på dagis i torsdags. Alla köpte en julklapp för fyrtio kronor, de lades i en säck och...
Svar
18
· Visningar
2 188
Senast: Pia
·
Övr. Barn Har ni döpt era barn eller bara haft en lite "namn fest". Jag vill inte föra in mitt barn i kyrkan, då varken jag eller sambon någonsin...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 898
Senast: Pia
·
Övr. Barn Visst är det bara att le och se glad ut som förälder då? Man lär väl inte få någon ersättning från skolan? Nu är det andra gången på...
2
Svar
29
· Visningar
6 424
Senast: åke
·
Övr. Barn Mill dotter fyller 6 år den 21/12. Hon ska få ha sitt kalas på ridklubben med lite ridning för de som vill och andra aktiviteter så att...
2
Svar
34
· Visningar
4 245
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Filip, 13 månader, har kommit in - på allvar - i en ny period i sitt liv: "Hur många gånger kan jag göra det jag inte får utan att något...
Svar
6
· Visningar
846

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp