Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
. Jag tycker väl hellre att det är det "lagom-kristna" som ska manifestera sin rätt i skolan hela tiden.
De blev väl runtfösta som en skock får på lagom-kristna aktiviteter när de var små så det är norm och normalt för dem
Och om du läser hela tråden så är det ingen som är "rädd" och måste vara "lagom" med sina barn som ligger till grund för att reagera.
Igenkänning?
Och mot det, blir sådana som jag ett slags "kristna", om än sekulariserade.
En passionerad ateist har förstås all anledning att protestera när skolan inte är så konfessionsfri som den ska vara.
Jag blev - som det står i tråden - upprörd eftersom jag dagen innan blivit försäkrad om att det varken skulle finnas präst eller predikning.
Vilken observans har dessa föräldrar för annan otillbörlig påverkan av deras barn?
Till exempel är det ju konstigt att vi gång på gång är de enda som protesterar mot religionsutövning i skolan - och sen är det vi som är lagom! Till skillnad från det 95%:en som bara flyter med.
Typ!
5% analyserar tydligen så småningom situationen och vill inte dra hjärntvätten en generation till