Så här blev det

Sv: Så här blev det

Tack allihopa. Vi mår bra, och jag repar mig dag för dag. JAg läste min förlossningsrapport häromdagen..oj vad det hände saker man knappt mins ;). Men mins att EDA slangen gick av, och det var jag som upptäckte det...inte undra på att inget hjälpte till slut. Sen mins jag att på uppvaknandet så tvångshöll dom mig när dom klämde på min mage...och sån panik har jag aldrig kännt..inte smärta heller :(. Bedövningen man får på ett kejsarsnitt ger även biverkningar under ingreppet i form av ofrivilligga skakningar. Så jag hade frossa i båda armarna och hackade tänder. Jag kunde inte kontrollera mina armar, så dom fick spänna fast dom.

Nåja, nu är hon ju här så håll till godo med lite halvkassa bilder. Bebisar är ingen hit att knäppa har jag märkt. Helst inte när man är rätt B själv med en digitalkamera.

Molly10.jpg

Molly18.jpg

Sv: Så här blev det

Hoppsan, jag möblerade om lite i mitt photobucket album och råkade visst bryta länkarna ;)...Här syns inga bilder ser jag. Nytt försök.

Molly10.jpg

Molly8-1.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 346
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 973
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 722
Senast: Liran
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka