Planera syskon?

Sv: Planera syskon?

Jag tror faktiskt det, han får massor med beröm när han lägger filtar på Alvin, eller när han väl lyckas pricka munnen med nappen han vill ge (oftast går det fel och han trycker in nappen i Alvins öga :o), allt han gör som är snällt uppmuntras massor. Och han blir så himla mallig och säger "Elis" och klappar sig på magen. Då vet han att han är duktig :D
 
Sv: Planera syskon?

Jag har en 06:a och en 07:a, känns som om jag måste behärska mig lite :o

Men jag kan aldrig sluta pussa, sniffa och snusa på mina barn. Jag älskar att vara nära dom :love: Mina gullepluttar. Favoritstunden på dagen är när de sover tupplur hos mif i fåtöljen, åhhh, då kan jag sniffa hur mycket jag vill.

det är så underbart. Barnen är verkligen den finaste gåvan man kan få.:love:
 
Sv: Planera syskon?

Jaa, så rätt så.

Nog för att jag gillade och trivdes med mitt liv innan jag fick barn, men jag skulle aldrig någonsin vilja ha tillbaka det nu. Mina barn ger mig så mycket glädje och värme, jag är så stolt över dom och jag blir glad när jag tänker på dom. :love:
 
Sv: Planera syskon?

Jaa, så rätt så.

Nog för att jag gillade och trivdes med mitt liv innan jag fick barn, men jag skulle aldrig någonsin vilja ha tillbaka det nu. Mina barn ger mig så mycket glädje och värme, jag är så stolt över dom och jag blir glad när jag tänker på dom. :love:

Jag vet precis vad du menar. :love: Jag var barnfri igår för jag och pojkvännen skulle på ultraljud. Sedan skulle vi ut och äta för att fira. men jag njöt då rakt inte av att äta i lugn och ro eller över att vara barnfri. Jag tyckte bara det kändes tomt som om något fattades och det gjorde det ju. Stoffe var ju hos mormor. Jag var en mycket glad mamma när vi hämtade honom igen...
 
Sv: Planera syskon?

Men jag knep ju över nyår :angel: till 1 januari... som inte heller är särskilt kul. Inte en käft kan/vill/orkar komma och fira den dagen, varenda människa i världen verkar bakis den dagen?

Det stämmer nog att den 1/1 är en av de sämsta dagarna att fylla år på. Hellre midsommarafton, då är det ju ändå fest! Fast, det är klart, midsommaraftonsdatumet skiftar ju från år till år. Än värre måste det väl vara att fylla år den 29/2? Snacka om hemliga födelsedagar bortsett från vart fjärde år. :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 273
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 172
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 439
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 179
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp