Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå gärna in på Hundstallets instagram och läs - en vit blandrashund, korsning schäfer och någon polarras stals i natt vid ett inbrott hos Hundstallet i Åkeshov. Håll ögonen öppna, hoppas verkligen den återfinns oskadd!!!
Den här hunden har varit där ganska länge. En långsittare.Någon som inte är nöjd med att fått sin hund omhändertagen?
Man vet inte vilken exakt ras men menar att det troligen är en hund av polar spetstyp/slädhund däri. Ett allmänt begrepp för att syfta på flera möjliga raser.Vad hemskt att göra inbrott där!
Intressant det här med polarhund. Är det en egen ras... eller vet man inte exakt vilken ras den är korsad med?
Jag tror det är mycket mer troligt att den f.d ägaren tog tillbaka sin omhändertagna hund faktiskt.För två dagar sen hade hundstallet ute en film på Isidor på sin Insta där de berättade om honom och att han sökte ett hem.
Säkert nån fomme som sett den och och tänkt ”honom vill jag ha”.
Hade sagt samma,men hunden var inte omhändertagen från Sthlm så då gissar jag att någon annan hundägare tog den han fick tag på.Jag tror det är mycket mer troligt att den f.d ägaren tog tillbaka sin omhändertagna hund faktiskt.
Hade sagt samma,men hunden var inte omhändertagen från Sthlm så då gissar jag att någon annan hundägare tog den han fick tag på.
Nu står det på nyheterna att han är tillbakaSåg något om att hunden var hittad, men stod inget om det på Hundstallets instagram.. hoppas det stämmer dock!
Absolut men den här typen av folk brukar inte ha jättestora resurser, och det är en bit att åka.Varför skulle det spela någon roll att hunden inte omhändertogs i Stockholm? Fd ägaren kan ju haft kört till Stockholm.
Det handlar inte alltid om ekonomi när djur blir omhändertagna, sen är det viss skillnad om den är omhändertagen i Luleå eller Uppsala också, köra bil behöver inte bli så dyrt.Absolut men den här typen av folk brukar inte ha jättestora resurser, och det är en bit att åka.
Nej, resurser behöver väl inte enbart vara ekonomiska?Det handlar inte alltid om ekonomi när djur blir omhändertagna, sen är det viss skillnad om den är omhändertagen i Luleå eller Uppsala också, köra bil behöver inte bli så dyrt.
Sant! Men jag håller ändå inte med dig.Nej, resurser behöver väl inte enbart vara ekonomiska?
Det är ju en annan sakSant! Men jag håller ändå inte med dig.