Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Omröstning
Övr. Barn Det har inkommit kommentarer om att det är lite mycket bildtrådar i omlopp, och jag är benägen att hålla med. Jag skulle därför vilja...
2
Svar
21
· Visningar
1 730
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Apropå alla bildtrådar: Tycker ni verkligen alla barn är söta som ni berömmer eller är det bara för att få beröm om era barn tillbaka...
2
Svar
23
· Visningar
2 638
H
Övr. Barn Verkar det som om jag är! Jag har ätit p-piller sedan sista mensen, men när jag nu skulle ha uppehåll, äta placebopillren, så fick jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 736
Senast: Pamme_Jaspin
·
Övr. Barn ..pensionsgrundande? Eller förlorar man pension för hela föräldraledigheten? Hur blir det för de som är arbetslösa? Akassa är väl...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: No1
·
F
Övr. Barn Jag måste få lite åskiter från er föräldrar. Jag jobba4 som husmor på en grundskola, sex-års till 6:eklassare. Vi har även 2 skick till...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: Freeky
·
F
Övr. Barn Är trött på vita väggar överallt, så nu vill jag ha lite färg i det blivande barnrummet! Dock har jag så svårt att se vad som passar då...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Frieserhäst
·
Övr. Barn Från den 26/11 ( vikt hos BM 73 kg) tills i går har jag gått upp 3 kg. Är inte det lite väl mycket uppgång på så kort tid ? Från att...
2
Svar
21
· Visningar
4 348
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Jag har hunnit med att måla om hela köket samt målat om hela sovrummet+målat dit får, skruvat upp lite hyllor mm Hunnit med...
Svar
16
· Visningar
962
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Jag måste få skriva av mig lite för jag är skitförbannad å min systers vägnar! Hon är ensamstående mamma med 2 söner.-den så kallade...
Svar
9
· Visningar
1 323
Senast: marshall
·
Övr. Barn Håller på att skriva en novell om en 7 åring under andra världskriget, och jag satte en tillfällig vikt på 34 kilo. Men i novellen är...
Svar
17
· Visningar
9 208
D
Övr. Barn Är det vanligt under graviditeten att känna sig lätt irriterad på tex studier eller folk runt om en? Jag är inte det mot min älskade...
Svar
4
· Visningar
715
D
Övr. Barn Vem är gammel morfar/farfar egentligen? Vad skall min sons farmorsfar kallas? (alltså min sambos morfar)
Svar
8
· Visningar
9 883
Övr. Barn Nu i dagarna blev Emil 2 månader gammal & idag har vi varit på BVC och vägt/mätt honom. Som han växer, denna kille som var så liten &...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Igår tog sambon med sig lillsnöret i badkaret en stund. Och jag måste ju visa lite bilder! Tror ni hon njöt eller? :love:
2
Svar
28
· Visningar
2 481
Senast: Pettsson
·
Övr. Barn Ja, rubriken säger väl det mesta tror jag. Vi har stött på lite problem, och jag behöver bolla lite funderingar och frågor med folk som...
Svar
13
· Visningar
1 495
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Köpte en ny mössa åt lillen, i fleece, och med favoritmönstret: Och sonen är som alltid lika villig att fotas :D Men så söt...
Svar
18
· Visningar
1 223
Senast: nevin
·
Övr. Barn Fick en sådan flaska idag. Har läst om dom överallt och de är väl rekommenderade. Vad är eran uppfattning om dom? Min son äter väldigt...
Svar
10
· Visningar
2 937
Övr. Barn En liten fundering bara...:D Och hur ser den ut? Är det alltid blod i den? / Anna
Svar
18
· Visningar
14 024
Senast: kisse
·
Övr. Barn Jag är väldigt sugen på att skaffa barn o har varit det en längre tid nu.... även sambo är med på noterna.. vi har bostadsrätt (ska köpa...
Svar
19
· Visningar
1 304
Senast: Piruette
·
Övr. Barn Är det ett bra köp? Funderar på ett nu när barnbidraget kommer, men är det ett bra köp? Vad använder ni erat till?
Svar
17
· Visningar
3 551
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • E-coli hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp