Mammabyxor-tips??

Sv: Mammabyxor-tips??

Men det blåser ju så kallt in under tröjan då :) Mina t-shirts har varit för korta sen jag var i 6e månaden, och jag har inte direkt en stor man att låna tröjor av heller så jag har inget som når ner i byxbörjan om jag inte har mudd.

Ha, Ha!!! Gina Tricot´s långa linnen o t-shirts är både snygga (ganska moderiktiga:)) o sköna. O billiga!!!
 
Sv: Mammabyxor-tips??

Men sitter de åt under bulan då? Så de inte bara hänger så man ser ut som en lastbilschaffis :D
Nu funkar ju mina muddbyxor om jag krämar magen, så jag har egentligen inget problem, dessutom är det bara 19 dagar :eek: kvar till bf, så jag tänker minsann inte shoppa nå mer! :)
 
Sv: Mammabyxor-tips??

Ja, men hittade inget som föll mig i smaken direkt... Är ganska kräsen antar jag.
 
Sv: Mammabyxor-tips??

Jag har stora problem med byxor, hittade två på Lindex som va tillräckligt långa, krympte dock riktigt mkt i första tvätten och sen flagga byxbenen på halv stång.

Lyckades sen hitta ett par från mamalicious, strechiga och sköna. Töjer sig vi användning, men blir bra efter tvätt igen. Prisvärda!

Mudden på magen e ju skön specielt denna tid på året eftersom det inte finns så gott och jackor att välja mellan. Därimot så får man ju gå 5 steg, dra upp mudden, gå 5 steg o sen dra upp mudden :mad:

LÄnge leve mammaledigheten och sambons stora mysbrallor :banana: skönt att det inte är så långt kvar nu!
 
Sv: Mammabyxor-tips??

Men sitter de åt under bulan då? Så de inte bara hänger så man ser ut som en lastbilschaffis :D
Nu funkar ju mina muddbyxor om jag krämar magen, så jag har egentligen inget problem, dessutom är det bara 19 dagar :eek: kvar till bf, så jag tänker minsann inte shoppa nå mer! :)

Jajamensan! De sitter som smäck. Är ju tajta liksom. Har shoppat några nu i dagarna då jag är gravid igen. Än så länge funkar mina vanliga jeans men snart så får jag väl ta fram mina mammabyxor. Det enda mammaplagg jag köpte förra graviditeten o jag kommer nog inte shoppa så mycket den här gången heller. Det är ju bara att tacka modet som är nu med tunikor o långa tröjor.
 
Sv: Mammabyxor-tips??

Ja precis. Det svåraste tycker jag egentligen har varit vinterjacka. Jag har köpt en i storlek 44 (är vanligtvis 38) men den ser mest rolig ut nu, går väl till naveln ungefär. Och jag är för snål för att köpa en ny nu när det snart är över :D
 
Sv: Mammabyxor-tips??

Förra barnet fick jag i december så de sista veckorna fick jag låna min kompis dunjacka som hon annars hade i stallet. Kände mig inte så jättesnygg i den men det var bara för ett par veckor.
 
Sv: Mammabyxor-tips??

Jag sprättade helt enkelt bort den fula o obekväma mudden o vips hade jag ett par helt ok mammabyxor som satt hur bra som helst.
Tyckte mudden tryckte på magen o så vart det en sån ful kant under linnena.

Ful som stryk är den :mad:..... Men den värmer så gott om magen :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • E-coli hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp