Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi funderar lite på ett till barn-vi har rätt stora barn nu-då vi fick barn tidigt-vad har ni för erfarenhet av sladdbarn då de äldsta är i början av tonåren? Negativt-positivt.
Och så hade vi ju dagmamma-och nu är det ju alltså allt svårare att få tag på en dagmamma Och jag avskyr dessa överfulla-underbemannade dagis-och då jag arbetade en del på dagis-så blev min klara uppfattning att dagis-nej det passar inte alla barn-men kan ni övertyga mig så vore det bra.
Jag är 10 och 11 år yngre än mina systrar, och jag ser inga större problem med det. Från min synvinkel är väl möjligen det negativa att man i princip blir ensambarn, och att de andra syskon är närmare varandra när man är liten. Positivt att det alltid fanns barnvakt, och storasyskon som kunde leka roliga lekar med en (tyckte jag i alla fall, vet inte om de var av samma åsikt.) Och sen blir man kanske lite bortskämd som minsting, jag blev å andra sidan ofta pikad av mina storasyskon för att jag var så bortskämd, så det kanske jämnar ut sig.