BusNissar!

Sv: BusNissar!

Nu bara måste jag säga det! Jag har tänkt på det flera gånger faktiskt. Dina söner är jättesöta båda två, men lilla Alvin, det är nåt visst över den grabben! Kan inte Alvin och Elin gifta sig när de blir stora??:angel:

Och så... Du är en jäkligt bra fotograf för dina bilder är verkligen jättefina! :bow:

Fan att jag inte har körkort, för nu vill jag bara ha tomtedräkter och så till mina småttingar!
 
Sv: BusNissar!

Haha, det var kul att höra, det är fler som sagt att det är "något" med honom. Själv tycker man ju alltid det om sina barn :angel:

Jag fich en tomtedräkt idag från Tradera i stl 80 som jag kan skicka dig, jag hann köpa nya innan jag fick min vinst :D
 
Senast ändrad:
Sv: BusNissar!

Helt hopplöst att ta tomtebilder på Saga.
Här är några då hon inte skriker i alla fall.

Spjuvern!

 
Sv: BusNissar!

Jag har också försökt fota ett par gånger men blir inte riktigt nöjd. Men nu orkar jag inte med det mer så det får bli något av dessa tre kort. Om jag ska använda 1:an får jag redigera lite först. Vilket hade ni valt om ni var jag????

phpreglxj.jpg


phpl6wkoh.jpg


phpqvr4ea.jpg

åhh, vilken söt unge du har!! :)
 
Sv: BusNissar!

Här kommer den ena av mina tomtenissar, det är nämligen helt omöjligt att få till ett kort där bägge nissarna sitter still, någorlunda tittar in i kameran osv osv.
Lägger in på den andra nissen senare.

Här är iallafall Wiggo snart åtta månader:love:

16903800.jpg


16903799.jpg


16903801.jpg


16903804.jpg


16903802.jpg
 
Sv: BusNissar!

*knapplån*

Lova var tomte på dagis idag (vägrade lucialinnet haha).
Bilderna är lite urusla har bara skräp-kameran hemma då systemkameran är på service...
php6lyyf5.jpg
 
Sv: BusNissar!

Hon ser ut som om hon har insett allvaret i det här med nissande :)! Hon är jättefin:love:
 
Sv: BusNissar!

Vad kul hon måste haft när de där korten togs:), man ser nästan hur bus lyser i ögonen på henne!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 769
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 593
Senast: YorkWann
·
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras...
2
Svar
23
· Visningar
5 693
Senast: lobell
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • E-coli hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp