BusNissar!

Sv: BusNissar!

Använder du blixten banan?
Ett tips är att buckra upp med massa ljus så får du härligare ton på bilderna.. Sen går det att redigera bilderna i PS efteråt med så blir färgerna ännu bättre..

Jag fotar sällan med blixt.
 
Sv: BusNissar!

Ska hon in pga av skriken?

Stackaren, vi var hos läkaren med Arvid i måndags, efter att han skrikit från 23:00 till 09:30, med några 5 minuters sovpauser där i mellan :crazy:

Läkarens svar: Frisk gosse, KOLIK :smirk:

Inatt skrek han "bara" 2 timmar i sträck.

Jag håller på å bli knäpp
 
Sv: BusNissar!

Ska hon in pga av skriken?

Stackaren, vi var hos läkaren med Arvid i måndags, efter att han skrikit från 23:00 till 09:30, med några 5 minuters sovpauser där i mellan :crazy:

Läkarens svar: Frisk gosse, KOLIK :smirk:

Inatt skrek han "bara" 2 timmar i sträck.

Jag håller på å bli knäpp

Ja, eller nu verkar det inte behövas, hon har sovit, ätit och skrattat. Jag satt i tele med barnakuten som tyckte vi skulle åka in, men just då slocknade hon och efter det har hon vart lugn. Lactulosen har inte hjälpt idag så det har inte kommit någe bajs, det är det som är problemet.. Hon skriker liksom inte annars. Bara gnäller lite om hon är hungrig eller inte får tillräckligt med uppmärksamhet..

Din stackare!
Hoppas det ger med sig snart..
Jag kan inte tänka mig hur jobbigt det är... :cry:
 
Sv: BusNissar!

Jo men det är lugnt, läkaren sa att det oftast slutade vid ca 3 månaders ålder.

Det känns ju inte alls länge dit :smirk:
 
Sv: BusNissar!

trådstöld...

min man var inte så erfaren av bebisar när vi fick Julia för 14 år sen. När Julia var tre månader så sa han med skräck i rösten att -bara inte hon får tremånaders-koliken nu! :rofl:
 
Sv: BusNissar!

Jo men det är lugnt, läkaren sa att det oftast slutade vid ca 3 månaders ålder.

Det känns ju inte alls länge dit :smirk:

När man lever i det känns det som en evighet :crazy: och som att det aldrig tar slut!

Men sen en dag kommer man bara på: "han har inte skrikit på flera timmar". :banana:
 
Sv: BusNissar!

Jo men det är lugnt, läkaren sa att det oftast slutade vid ca 3 månaders ålder.

Det känns ju inte alls länge dit :smirk:

En månad har ju gått fort, så två månader borde gå jättefort det med!! :banana::bump:

Vi fick åka in till akuten igår kväll då hon började skrika igen, men sen skrattade hon sig igenom en träff med sköterskan och sedan en med läkaren.. Vi kände oss lite dumma om man säger så.. :angel: Och när vi kom hem lade hon av ett jättelass i blöjan..

Förlåt för trådkapning.. :o
 
Sv: BusNissar!

Det gick ungefär lika bra för mig att ta julkort i år.
Några av de 30 bilder jag tog.

DSCN0861.jpg

Ååååh den här var störtskön!! :D:rofl:
Jag blev helt glad när jag såg den.

// Anna
 
Senast ändrad:
Sv: BusNissar!

Jag får väl bidra med mina jag oxå då! :D:bump:

jul1.jpg


jul3.jpg


jul4.jpg



Den här blev det. Fast den översta är egentligen härligast på nåt vis :love:
Julkort-08.jpg
 
Sv: BusNissar!

Underbara bilder! Hur gammalt är barnet? Längtar så tills jag kan sätta min son på en häst, fast det får dröja ett tag...(han blir 6 veckor på onsdag...) :angel:
 
Sv: BusNissar!

Såå söta de var allihopa!! Jag tycker du kan använda det med foten, hade tyckt det var skitroligt att få ett sånt kort, än alla de "uppställda" bilderna! :)
 
Sv: BusNissar!

Han är tre och ett halvt :)
HAn fick rida första gången när han var ca ett halvår. :D

// Anna
 
Sv: BusNissar!

Gud vad fina bilder! Jag vill också ha med hästarna på julkorten,men det blir så komplicerat när Wille är så liten än.

På första kortet ser det nästan ut som din pojk är ditklippt ;)
 
Sv: BusNissar!

Vilka härliga bilder! O vilket ljus!
Påminner lite om min bild på Hanna när hon var ca 1,5 år:

[/url].http://obj.fotosidan.se/obj/photo/a7/a7338a3914275f17d473633e39b14015.jpg

Men klart är att jag måste ta julbild på henne o lägga in i år (3,5 år nu)!! Lillasyster ligger i magen fortfarande, hoppas att jag inte hinner klä henne till jul :-) hon ska ju stanna ett tag till.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 769
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 593
Senast: YorkWann
·
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras...
2
Svar
23
· Visningar
5 693
Senast: lobell
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • E-coli hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp