Badbrutta!

Sv: Badbrutta!

Kan man pussa ihjäl sitt barn?


Nä det kan man inte, men man kan irritera omgivningen rejält när man bara måste pussa på dem hela tiden:angel: men vem bryr sig om omgivningen när man kan pussa på det underbaraste som finns:love:

Passa på om femton år kanske de inte tillåter att ni pussar på dem lika mycket:eek:

Endel vägrar faktiskt att bli pussade på alls:eek:

// TinyWiny som numera får nöja sig med att pussa barn en gång om dagen:cry::o:D

Men jag får väl vara glad ändå, har hört om tonårsmammor som inte ens kan/får prata med sina barn:crazy: och än mindre krama dem:(
 
Sv: Badbrutta!

Sonen är 16 nu i början av 90 talet var det ruggit ,det kändes ibland som man var nästan ensam att betrakta den frivilliga vuxna kvinnan som det enda sexuella njutningen .Blotta tanken att hamna i en pedofilmisstanke gjorde en mörkrädd .
 
Sv: Badbrutta!

Hon ser verkligen ut att tycka det var mysigt! :love:
Vilken sötnos!

Åh, vad jag längtar efter att vårt pyre ska komma ut nu!
 
Sv: Badbrutta!

Lite synd är det om mig då alltså, min stora kille är inget alls för kramande längre, det får jag göra när vi är hemma och ingen ser..... Och fort får det lov att gå med, max två sekunder....

Fast det har lättat lite på det sedan omhändertagandet, nu kan jag få krama om honom lite längre stunder.
 
Sv: Badbrutta!

Men så tråkigt att höra! Min sambo brukar bada med sin son, 4½ år. Är övertygad om att han skulle göra detsamma med en dotter. Fast nu börjar det blir trångt i badkaret, pappa är ju inte jättesmal kanske. :angel:
 
Sv: Badbrutta!

Lite synd är det om mig då alltså, min stora kille är inget alls för kramande längre, det får jag göra när vi är hemma och ingen ser..... Och fort får det lov att gå med, max två sekunder....

Fast det har lättat lite på det sedan omhändertagandet, nu kan jag få krama om honom lite längre stunder.

Ja visst är det lite synd om oss som ha stora barn:angel: ja gud pussa/krama dem ute går ju inte:eek:

Men en godnatt puss och kram får de allt:love:
 
Sv: Badbrutta!

Ja visst är det lite synd om oss som ha stora barn:angel: ja gud pussa/krama dem ute går ju inte:eek:

Men en godnatt puss och kram får de allt:love:

Jag har alltid kramat mina föräldrar. Nu försöker jag övertala min man, som är 32, att krama sin mamma någon gång ibland. Han hävdar att hon skulle dö av chock eftersom han inte kramat henne på så länge han kan minnas. Skrämmande tycker jag. Har sagt till honom att krama och pussa massor på vår dotter så hon fortsätter att krama oss när hon växer upp.
 
Sv: Badbrutta!

Åh :love: De lilla livet!

Har haft fel på Internet så först nu har jag kunnat se den lilla skapelsen, brajobba ;) Ett enormt stort grattis, världens största lycka till och en bamsekram till er båda samt lilla söta Li :love:

Svänger inom kring jul och kollar till er! :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Bexzor
·
Småbarn Jag tog mig tid att upptäcka vår skog igår och blev helt förälskad. Så nu vill jag ta med barnen ut, men vi har ingen bärstol ännu och...
Svar
16
· Visningar
1 327
Senast: Amha
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 366
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Häst med känslig hud - era bästa tips!
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp