Aj - min fog!

Sv: Aj - min fog!

Att städa inför advent är inte ngt jag rekommenderar, vet inte varför jag fick för mig att börja med det. Har tagit en liten rast, men lär nog inte komma ur stolen mer idag. Hoppas det går ngt bra på TV ikväll. Kommer inte orka göra ngt mer. Hoppas även gubben kommer hem snart och tar mina hästar... Kanske inget jag ska hoppas för mkt på.:angel:
 
Sv: Aj - min fog!

Ingen hit att julhandla när man har foglossning. var inne på GeKås och sick-sackade med vagbeb. Varje sväng kändes. Har fått min man (som hatar att julhandla, och handla över huvudtaget) att följa med, så länge han slipper GeKås sa han.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 677
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 636
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Min 4åring har varit barfota hela sitt liv fram tills den 28/10 då han fått sina första framskor. Problemet är att nu när allting har...
Svar
17
· Visningar
2 172
Senast: Aionee
·
Kropp & Själ Har ganska länge funderat på vad det är för fel på min mor. Hon är väldigt speciell. Vet allting bäst. Hon har en viss förmåga att...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: alenchik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp