Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Om man räknar som på FL så står det att jag är i v 8+6, säger jag då att jag är i åttonde eller nionde veckan? Nu är det i alla fall...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: kisse
·
Övr. Barn Vad för sorts kläder tog ni med till bebisen på BB och hur mycket av varje ? Jag blir inte klok på vad man ska ha med. Alla kläder känns...
Svar
15
· Visningar
5 946
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn igår så ville han inte äta frukost utan spottade ut allt. tänkte inte mer på det men sen på eftermiddagen så ville han knappt äta...
Svar
9
· Visningar
1 040
N
Övr. Barn Lägger tråden på förälder eftersom de flesta som haft/har kopparspiral har barn. Jag satte in en kopparspiral för ca 3 månader sen...
Svar
3
· Visningar
1 092
Övr. Barn Ja hur har ni det med det??? Tror era barn på tomten?? Hur gamla är dom?? Själv har jag lite delade meningar om tomten. Jag älskar...
2
Svar
21
· Visningar
2 362
Senast: Rina
·
S
  • Låst
Övr. Barn 06 fodra hästar barnen ska till skola bära vatten till djuren 07 ta ut hästarna gå ut med hundarna 2timmar 10mata hönns kaniner tvätta...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 378
Senast: ullo
·
Övr. Barn jag är i v 9 och har i 2 veckor till och från fått ett tryck över bröstet och svårt att andas. Så var det inte under min förra grav...
Svar
2
· Visningar
5 453
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn :bump:Han ligger nu och söver som en gris efter att jag nattat honom med pyjamas på och godnattsagor. Det var väl tur att det kom hem en...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: doglover
·
Övr. Barn Han sover så sött nu, och hjärtat svämmar över, måste bara visa min lilla kille som han såg ut för bara ett par timmar sedan! Han blir...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: nevin
·
Övr. Barn Hejsan. Jag har ett stort problem. Jag är 16 år har pojkvän och äter p-piller. Dock har jag inte ätit dom sen i torsdags och har haft...
Svar
19
· Visningar
2 383
Senast: jerseyko
·
S
Övr. Barn Jag har väldigt liten erfarenhet av barn (2 stycken) En kompis dotter som nu är 2 år och min killes systers son som är 5½ månad...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: SomethingCorporate
·
Övr. Barn Mina tissar! Den ena är typ dubbelt så stor som den andra. Hur kommer det sig? Det sprutar mjölk ur båda brösten och jag ammar...
Svar
13
· Visningar
7 373
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Ibland när Arvid ammar så ska han fisa/bajsa samtidigt, och ibland så spänner han hela kroppen bakåt, blir illröd i ansiktet och bara...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
51 039
Senast: nevin
·
Övr. Barn http://www.garaget.org/video/lch7r6u62cfn
Svar
2
· Visningar
674
Senast: nevin
·
O
Övr. Barn Det är så mysigt att läsa allas bäbitrådar, bli så sugen själv! Men hur pass planerat var ert barn? Vet många som har blivit det av...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 119
Senast: domino
·
J
Övr. Barn Läste en krönika igår av Liza Marklund i aftonbladet. Den handlade om utsatta barn, sexuella övergrepp, att barnen ej blir trodda/...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 997
Senast: Tassetass
·
Övr. Barn Jag har under en tid funderat på att ansöka om ensam vårdnad för min dotter, men undrar lite hur man gör och hur det går till. Hur...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 711
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej! Igår ringde en förskolepedagog hem till oss och berättade att en i personalen hade öppnat dörren till toan och hittat min son...
Svar
16
· Visningar
1 491
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag blir inte klok på hur det fungerar med FP ifall man vill försöka få till ett syskon. Måste man bli gravid inom 1 år och 9 månader...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Lupin
·
T
Övr. Barn äntligen ha jag fått pos på min sticka!!!hjälpte o lika i denna månaden!!!måste bara skriva av mig...kan inte fatta det är...
2
Svar
24
· Visningar
1 881
Senast: NeverEver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp