Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Övr. Barn Jag gjorde precis ett graviditetstest och det visades positivt :crazy: Hur stor chans är det att testet är fel? Jag har mått jätteilla...
Svar
14
· Visningar
1 668
Senast: Nussikan
·
Övr. Barn Jag håller på att bli tokig utan häst (kunde inte ha kvar den gamla när jag flyttade pga graviditeten) Just nu rider jag ett par gånger...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 900
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Kloka Bukemammor och pappor, behöver nu er erfarenhet. Är hemma med dottern sen i onsdags ( är 2 år i jan). Hämtade henne på dagis i...
Svar
11
· Visningar
3 833
Senast: Melynda
·
Övr. Barn Halloj alla allvetande bukare Jag fick barn för ca 6 veckor sedan. Förra veckan, d v s 5 efter förlossning, började jag rida lite...
2
Svar
29
· Visningar
10 852
Senast: Roheryn
·
V
Övr. Barn Fick just en förfrågan från min sambos ex om vi kunde ta hand om hennes katter när hon åker utomlands i två månader. (Januari - mars)...
2
Svar
26
· Visningar
3 410
Senast: elmelts
·
Övr. Barn Nu ska jag försöka vara vuxen och göra en tråd på förälder :D (hör egentligen till ÄU) Jag ska vara barnflicka åt två tjejer i...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Satt och läste en intervju i tidningen Svensk Polis med Carin Götblad (länspolismästare i Sthlm) om vad man ska göra för att få fler...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 650
Övr. Barn Vet inte riktigt var denna tråd ska vara, men jag testar här. Jag äter p-piller sen ca ett par år tillbaka. Har provat ett par nya nu i...
2
Svar
21
· Visningar
3 125
Senast: SandraH
·
W
Övr. Barn Nu har några jul-trådar ploppat upp och man börjar som vanligt tänka på julklapparna! I år hade vi tidigt bestämt att vi köper bara...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: cafu
·
Övr. Barn Mycket har hänt på bara en månad. Fast Saga är inte en månad ännu, det är 5 (jaja, 6) dagar kvar. Jag har kämpat som bara den med...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Tiden går så fort o idag är Adam 3månader gammal redan! :love: Jag är så kär i min son o hade aldrig kunnat föreställa mej så underbart...
2
Svar
33
· Visningar
2 229
Senast: Liinda
·
M
Övr. Barn Är ny här på detta trevliga forum! Min allra första fråga här - Sambon och jag planerar vårt första gemensamma barn, han har en...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: vindvissla
·
B
Övr. Barn Hej! Har en tonårsdotter som p.g.a. att hon mår dåligt skär sig och slår sig över hela kroppen (hon får hjälp med detta, går på BUP) Det...
Svar
18
· Visningar
2 941
Senast: LaMaya
·
D
Övr. Barn Nu när julen närmar sig tänkte vi fixa julklappen till farmor/mormor genom att göra en fotokalender! Vilka tips har ni för att det...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Kickis
·
Övr. Barn Har för nån vecka sedan slutat äta minipiller Cerazzete??.... Har ätit p-piller/minipiller sen jag var typ 14 år och är nu 23.... många...
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: Rumble
·
Övr. Barn Jag har fått kritik från "svärmor" på att barnen får för mycket mat. Så jag är nyfiken på hur ert upplägg ser ut. Vi är ju några stycken...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
24 000
Senast: Sar
·
Övr. Barn Ja, så som rubriken lyder: Hur ska ni fira jul? Vår jul här hemma kommer inte att bli som vanligt tack vare att jag är mamma nu och...
Svar
15
· Visningar
1 264
Senast: Welsh
·
Övr. Barn Jag har fått lära mig att Gore-tex är det ENDA materialet i skor, förutom gummistövlar, som verkligen är vattentätt. Många vinterskor...
Svar
17
· Visningar
6 302
L
Övr. Barn Jag har en tvååring som jag personligen tycker är rätt sen med att börja prata. Hon kan säga rätt många ord och mycket har kommit på...
2
Svar
25
· Visningar
12 395
Senast: Rina
·
Övr. Barn Lilltjejen har börjat rita överallt. Har sagt till trevligt flera gånger o nu skvallrade storesyster om att hon igen ritar, så jag säger...
Svar
11
· Visningar
1 465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp